Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:08:08 GMT

لیگ برتر فوتبال| سلام استقلال به جام قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۴۳۶

لیگ برتر فوتبال| سلام استقلال به جام قهرمانی

تیم فوتبال استقلال با عبور از تیم شهر خودروی مشهد در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر، به قهرمانی لیگ بیست‌ویکم نزدیک‌تر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:40 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان رمضانی در دقیقه 88 تنها گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر (71 - امیرحسین حسین‌زاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (71 - صالح حردانی)، جعفر سلمانی (71 - ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی (46 -  زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری (76 - آرمان رمضانی) و رودی ژستد.

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده (74 - فردین رابط)، ابوالفضل عکاشه (62 - رحمان جعفری)، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان.

داور: حسن اکرمی

نیمه اول
دقیقه 3:
رودی ژستد از داخل محوطه جریمه با پاسی رو به بیرون، وریا غفوری را صاحب توپ کرد که ضربه زمینی این بازیکن را دروازه‌بان شهر خودرو توانست مهار کند.

دقیقه 4: بازیکنان شهر خودرو از سمت چپ به دنبال ایجاد فرصت روی دروازه استقلال بودند که ارسال خطرناک به روی دروازه، توسط علیرضا رضایی دفع شد.

دقیقه 10: یوسف بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو برای مهار توپ منتظر ورود آن به محوطه جریمه بود، اما با توجه به سرعت کم توپ، ارسلان مطهری توانست با توپ ربایی خود را در موقعیت گل قرار بدهد. هرچند مدافعان شهر خودرو ضربه او از زاویه بسته را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 32: ارسال جعفر سلمانی به محوطه جریمه شهر خودرو به رودی ژستد رسید که ضربه سر این بازیکن، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 46:
زبیر نیک‌نفس پس از ورود به زمین مسابقه و خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 58: وریا غفوری در محوطه جریمه شهر خودرو به دنبال موقعیت‌سازی بود که دفاع فشرده حریف این اجازه را به او نداد تا پاس او در نهایت به کوین یامگا برسد و ضربه این بازیکن هم به کرنر رفت.

دقیقه 63: ضربه سر محمد دانشگر توسط یوسف بهزادی راهی کرنر شد.

دقیقه 74: محمدحسین حیدری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 79: امیرحسین نعمتی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 82: یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شد که ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که یوسف بهزادی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 83: آرمان رمضانی پس از دریافت توپی در محوطه جریمه با یک چرخش، ضربه‌اش را روانه دروازه شهر خودرو کرد که توپ او به پایین تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 88: ارسال روی دروازه شهر خودرو، با ضربه سر رودی ژستد به امیرحسین حسین‌زاده رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن پس از اثرگذاری یوسف بهزادی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت، آرمان رمضانی توانست دروازه خالی شهر خودرو را فرو بریزد.

دقیقه 1+90: بازیکنان شهر خودرو از پشت محوطه جریمه سعی داشتند دروازه استقلال را باز کنند که ضربه آنها با برخورد به مدافعان، راهی کرنر شد.

به گزارش تسنیم، استقلال با این پیروزی 60 امتیازی شد و با توجه به توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، فاصله خود را با رقیب سنتی‌اش به 6 امتیاز رساند تا چهار هفته مانده به پایان لیگ بیست‌ویکم، به قهرمانی نزدیک‌تر شود. 3 امتیازی که با گل آرمان رمضانی، بازیکن سابق پرسپولیس به دست آمد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو استقلال آرمان رمضانی محوطه جریمه یوسف بهزادی روی دروازه شهر خودرو رودی ژستد ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله