Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان پیکان و سپاهان بعد از بازی هفته بیست و ششم که با برتری سپاهان به پایان رسید، در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی سرمربی پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. استراتژی ما این بود که ابندا سپاهان را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بعد هجومی بهترین تیم ایران هستند، اما ما خیلی از دقایق هیچ موقعیتی به آنها ندادیم. متاسفانه در دقایقی که آنها از لحاظ بدنی کم آورده بودند یک گل بچه گانه خوردیم. در مجموع بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، اما زورشان نرسید.

وی ادامه داد: داور خیلی خوب کار کرد. باید از آنها تشکر کنم که یک بازی بدون حاشیه را اداره کردند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه جدا شدن کوشکی باعث شد تیم تان در حمله به مشکل بخورد، گفت: تصمیمی است که گرفته شد. او موثرترین بازیکن ما بود و نمی‌دانم چطور به فولاد دادند. با این وجود من به بچه ها امید دارم. متاسفانه قرعه عجیب و غریبی هم به ما خورد بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان پشت سر هم بود. امروز هم شاید توپ دست سپاهان بود، اما خلق موقعیتی انجام ندادند.

حسینی در مورد اتفاقات چند روز گذشته و صحبت‌هایی که در فضای مجازی علیه اش می‌شود، عنوان کرد: من به این صحبت‌ها عادت نداشتیم و به همین دلیل فکر می‌کنم هجمه ها مدیریت شده است و نمی‌دانم برخی افراد دنبال چه چیزی هستند. متاسفانه یک باره هجوم می‌آوردند و این حرف‌های مسخره را می‌زنند. مدیریت تیم ها به جای پرداختن به این مسائل باید به دنبال ساختن تیم خود و زیر ساخت‌ها باشند. فکر می‌کنم در هیچ جای دنیا چنین روش‌های کثیفی دیده نمی‌شود. مطمئنا این کارها مدیریت شده بود و هزینه سنگینی برای آن پرداخت شده است.


*نویدکیا: در حق سپاهان اجحاف شده، پرسپولیس مقصر است!
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم یک نیمه اول فوق العاده با مالکیت بالا داشتیم و تا جایی که می‌توانستیم از فضاها استفاده کردیم. پیکان از لحاظ سازماندهی دفاعی یکی از بهترین تیم ها است و ایجاد موقعیت مقابل آنها سخت است.

وی ادامه داد: زمین شرایط خوبی داشت و بچه‌ها به خوبی توپ را به گردش در آوردند. سعی کردیم مراقب ضد حملات آنها باشیم. نیمه دوم هم تا جایی که می‌توانستیم برنامه ها را ادامه دادیم، اما در 15 دقیقه آخر عقب نشستیم که طبیعی بود.  این شانس را به خودمان می‌دادیم که به تیم دوم نزدیک تر شدیم، چون نتیجه بازی اصفهان را می‌دانستیم.

وی در مورد اینکه با این برد به پرسپولیس نزدیک شدید، گفت: 5 امتیاز در 4 هفته زیاد است، اما ما بازی رو در رو داریم و ۳ هفته آخر هم باید منتظر لغزش حریف باشیم. با این شرایط به تیمم امید دارم و در فوتبال هم هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه ظاهرا تبریز برای بازی با پرسپولیس انتخاب شده، عنوان کرد: قبلا هم گفتم سازمان لیگ در این قضیه فوق العاده ضعیف عمل کرده است. در نیم فصل اول یک ماه قبل به ما گفتند باید زمین را مشخص کنید و ما هم با همکاری اراکی‌ها و خطیبی آنجا را به عنوان میزبان معرفی و اعلام کردیم. حالا جالب است که 4 روز دیگر بازی برگزار می‌شود، اما نمی‌دانیم که باید به کدام شهر بلیت بگیریم و چطور هتل رزرو کنیم.

وی ادامه داد: این مسائل شک و شبهه به وجود می‌آورد. این چه سیستمی است؟ فوتبال ما با این همه دبدبه و کبکبه نمی‌تواند برای یک بازی برنامه ریزی کند. من از زمانی که آمدم تا جایی که توانستم کمک کردم که روابط دو باشگاه بهتر شود، اما اگر مشکل از پرسپولیس است، جای تاسف دارد. اگر هم سازمان لیگ مقصر است باید مشکل را حل کند. سازمان لیگ باید 10 روز یا دو هفته به پرسپولیس زمان می‌داد تا زمین را انتخاب کند و اگر این کار صورت نمی‌گرفت باید خودش زمین را مشخص می‌کرد. به نظرم فرصت زیاد از حد داده شده است.

نویدکیا عنوان کرد: این حق طبیعی پرسپولیس است و باید استفاده کند، اما تیمی که در حقش اجحاف می‌شود، سپاهان است. ابتدا گفتند مشهد میزبان است و به همین دلیل آنجا هتل هم رزرو کردیم، اما نمی‌دانیم چرا محل مسابقه تغییر کرد.

وی در مورد درگیری آخر مسابقه گفت: متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد، اما یکی دو نفر از بازیکنان ما با چند بازیکن آنها درگیر لفظی پیدا کردند که صدایشان بلندتر از حد معمول بود.

سرمربی سپاهان در خصوص عزت پورقاز گفت: روز قبل از آمدن به تهران سرماخوردگی شدیدی پیدا کرد و ضعف بدنی داشت به همین دلیل ریسک نکردیم، چون ممکن بود وضعیتش بدتر شود. تست کرونا هم گرفتیم، اما خوشبختانه منفی بود. از آنجا که خودم بازیکن بودم و زیاد مصدوم شدم، اصلا دوست ندارم به خاطر یک امتیاز بیشتر به بازیکنی آسیبی وارد شود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد

به گزارش همشهری آنلاین موعد مقرر درویش و اوسمار بعد از بازی با سپاهان بود. قرار بر این بود که بعد از این بازی حساس جلسه این دو برای رسمی‌شدن تمدید قرارداد برگزار شود اما ۴۸ ساعت بعد از پایان این بازی هنوز خبری از این جلسه مطرح نشده است و بعید به نظر می‌رسد که تا بازی هفته بعد هم جلسه‌ای در کار باشد.

برد یا باخت در بازی با سپاهان می‌توانست تکلیف اوسمار را مشخص کند. حتی در صورت تساوی برد یا باخت استقلال هم در وضعیت اوسمار تاثیرگذار بود! اما هیچ کدام از این اتفاق‌ها نیفتاد تا اوسمار و باشگاه در وضعیت بلاتکلیف بمانند. اوسمار در مسیر قهرمانی دو بازی حساس و تاثیرگذار داشته که در هر دو با دو تساوی هم ۲ امتیاز به دست آورده و هم ۴ امتیاز از دست داده است. در هر دو بازی هم پای نکونام در میان بوده است. بازی با استقلال و بازی با سپاهان که می‌توانست تکلیف قهرمان را تا حدود زیادی مشخص کند.

به نوعی می‌توان گفت نکونام به عنوان حریفی که خیلی جسور و شجاع نیست اوسمار را کمک کرده که همچنان شانس تمدید قرارداد با قرمزها را داشته باشد. اگر نکونام در دربی و یا بازی مقابل تراکتور برنده یا بازنده می‌شد مدیریت و هواداران وضعیت روشن‌تری با سرمربی خود داشتند.

در حال حاضر اما این اتفاق نیفتاده تا مانند شرایط پرسپولیس در مسیر قهرمانی، وضعیت اوسمار در تیم هم بلاتکلیف باشد. البته در این میان حالا علاوه بر درویش، مالک جدید باشگاه هم وارد تصمیم‌گیری‌ها شده تا این معادله پیچیده‌تر هم شود. از دست رفتن جام‌حذفی در این میان مزید برعلت شده تا تمایل‌ها به ماندن اوسمار کمتر از دو هفته گذشته شود.

باید دید در ادامه نتایج استقلال و نکونام می تواند به صدرنشینی پرسپولیس و قهرمانی این تیم منجر شود یا نه. اتفاقی که می تواند تنها ناجی اوسمار باشد.

کد خبر 849228 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی