Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:03:40 GMT

مدل استقلال بازی می‌کنیم/ از حالا تمرکز ما روی فولاد است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۸۹۴

مدل استقلال بازی می‌کنیم/ از حالا تمرکز ما روی فولاد است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که مدل استقلال بازی کنید؛ مدل استقلال یعنی تا دقیقه ۹۰ و زمانی که سوت پایان بازی زده نشده است، برای برد تلاش کنند.

به گزارش مشرق، «فرهاد مجیدی» در نسشت مطبوعاتی پس از پایان بازی استقلال و شهر خودرو که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: همانطور که قابل پیش‌بینی بود بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، شهر خودرو پیشرفت زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. آنها از دقیقه اول تا دقیقه آخر روحیه جنگندگی خود را حفظ می‌کنند و این قابل ستایش است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند بابت پیروزی در بازی امشب خوشحال باشد اما این خوشحالی فردا به پایان می‌رسد و ما باید برای بازی‌های آینده تمرین کنیم. در رختکن به بازیکنان گفتم از فردا کسی حق ندارد که درباره بازی با شهر خودرو حرف بزند.

مجیدی اضافه کرد: استقلال در بازی با فولاد همانطور بازی خواهد کرد که در بازی‌های قبلی تمرکز کرده بود؛ در حال حاضر به چیزی جز این فکر نمی‌کنم.

مجیدی با میهمانی ویژه در نشست مطبوعاتی حاضر شد و یک هوادار استقلال که به سندروم داون مبتلاست در کنار مجیدی نشست و سرمربی آبی‌‎پوشان را در این نشست همراهی کرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استقلال فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است