Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@21:34:57 GMT

یارانه جدید فعلا قابل برداشت نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۸۹۶

یارانه جدید فعلا قابل برداشت نیست

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: همزمان با سخنان رئیس جمهور یارانه جبرانی برای 9 دهک درآمدی واریز شد، اما فعلاً قابل برداشت نیست.

مجتبی سعادتی در مورد اینکه برخی از شهروندان اعلام کردند همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم در مورد اصلاح یارانه کالاهای اساسی مبالغی به حساب‌شان واریز شده است، گفت: طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه‌ کالاهای اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر 400 هزار تومان واریز شد و برای دهک‌های 4 تا 9 پردرآمدی به ازای هر نفر 300 هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین گفت: کسانی که به هر نحوی از سال 93 به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده بودند و یا از قلم افتاده بودند در روزهای آینده اعلام می‌شود که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

وی همچنین افزود: کسانی که به هر نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و اگر دارای حق باشند یارانه آنها جبران می‌شود.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن 0216369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روزهای آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یارانه جبرانی باری دهک‌های یک تا 9 واریز شده است که برای سه دهک کم‌درآمد 400 هزار تومان و برای 6 دهک پردرآمد 300 هزار تومان واریز شده اما فعلاً قابل برداشت نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه نان، دارو و بنزین برداشته نمی‌شود و به صورت قبل اختصاص خواهد یافت و مردم نگرانی بابت افزایش قیمت نان سنتی، دارو و بنزین نداشته باشند.

سعادتی گفت: در روزهای آینده نخبگان و مسئولان دولت در جهت اقناع‌سازی مردم برای ورود به شرایط جدید سخنرانی خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دولت یارانه جبرانی سازمان هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نیست یارانه جبرانی روزهای آینده هزار تومان واریز شده یارانه ها واریز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم  از مدیران استان خواست به این  مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که  در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند  درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد