Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:04:25 GMT

اعتراف نتانیاهو به ناتوانی رژیم صهیونیستی مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۹۲۶

اعتراف نتانیاهو به ناتوانی رژیم صهیونیستی مقابل ایران

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به ناتوانی تل آویو مقابل ایران و حماس اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی و رئیس حزب لیکود، ضمن بیان مجدد تعهد  در سرنگونی کابینه کنونی این رژیم گفت که  تل آویو مقابل ایران و گروه حماس ناتوان است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی در نشست فراکسیون لیکود، با حمله به کابینه این رژیم گفت که تل آویو نمی‌تواند علیه تهدیدات امنیتی ایران و حماس بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو مدعی شد: «ایران به لطف یک توافق بین‌المللی ارتقا  یافته توسط دولت کنونی آمریکا، عجله دارد تا خود را به سلاح اتمی علیه اسرائیل مسلح کند و کابینه اسرائیل هم سکوت اختیار کرده است.»

رئیس حزب لیکود افزود: «این کابینه ضعیف و متقلب همان طور که در مبارزه با تروریسم حماس ناتوان است،  قادر نیست حتی برای لحظه‌ای برابر سیاست‌های منفعل دولت آمریکا علیه ایران بایستد.»

نتانیاهو گفت که تصمیمات «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «یائیر لاپید» وزیر خارجه به آنچه از دهان «منصور عباس» رهبر حزب «فهرست متحد عربی» و دوستانش که در انتظار دستورات سران حماس هستند، بستگی دارند.

نخست‌وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی روزهای گذشته نیز با انتقاد از کابینه فعلی تل‌آویو اظهار داشت که جنبش «حماس»، دولت کنونی اسرائیل را ضعیف می‌بیند.

 نتانیاهو در  توییتی نوشت: «جنبش  حماس، کابینه فعلی را ضعیف می‌بیند؛ باید فوراً کابینه قوی و ملی به ریاست من تشکیل شود تا امنیت را بازگرداند.»

پیش از این نیز نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اعتراضاتی که طرفداران حزب راست‌گرای صهیونیستی در مقابل دفتر نفتالی بنت برگزار کرده بودند، شرکت کرده و خواستار استعفای کابینه کنونی تل‌آویو شده بود.

این انتقادات و حملات نتانیاهو به بنت در حالی انجام می‌شود که روز جمعه و در آخرین عملیات شهادت‌طلبانه در منطقه «العاد» نزدیک تل‌آویو، سه صهیونیست کشته و شماری مجروح شدند.

پیش از این «یحیی السنوار» طی سخنانی از مردم فلسطین و غزه درخواست کرده بود تا عملیات‌های مقاومتی در تل‌آویو را ادامه دهند و این عملیات‌ها پاسخی به تجاوزهای رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی خواهند بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بنیامین نتانیاهو ایران تل آویو جنبش حماس مشرق نفتالی بنت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم موقت صهیونیستی نخست وزیر سابق رژیم تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی

تعداد بازدید : 6 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه این رژیم درباره بستن دفاتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین‌های اشغالی را اجرایی کرد.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی یورش برد و این دفتر را تعطیل کرد.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: بازرسان وزارت ارتباطات تحت حمایت پلیس وارد دفتر شبکه الجزیره در قدس شدند و تجهیزات آن را مصادره کردند.

همچنین کرعی ویدیویی را از یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی و مصادره تجهیزات آن منتشر کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این اقدام گفت: از وزیر ارتباطات به دلیل نقشش در بستن دفاتر شبکه الجزیره تشکر می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که خبرنگاران الجزیره به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده و به اقدام علیه نظامیان صهیونیست تحریک کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است