Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@05:47:26 GMT

سرپرست حوضه آبریز زاینده‌رود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۶۸۹۰

سرپرست حوضه آبریز زاینده‌رود معرفی شد

با حکم معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، «علیرضا الماسوندی» معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران، با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود و حوضه‌های جنوب غربی فلات منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت نیرو، در حکم «محمد جوانبخت» مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، به تدوین نقشه راه مدیریت حوضه در راستای ایجاد حوضه آبریز سالم و پایدار و تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت زنجیره آب در این حوضه آبریز تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم انتصاب علیرضا الماسوندی تاکید شده است: با هماهنگی، همکاری، جلب مشارکت همه عوامل در مدیریت منابع آب به تهیه و تدوین آب قابل برنامه‌ریزی حوضه آبریز، استقرار نظام حسابداری و حسابرسی آب در سطح حوضه، تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های تعادل‌بخشی منابع و مصارف، توسعه منابع آب، تأمین مالی و بودجه فعالیت‌های مرتبط و مدیریت حریم و بستر رودخانه اقدام کند.

شناخت و ارزیابی مستمر منابع آب به لحاظ کمی و کیفی و مدل سازی منابع و مصارف آب در حوضه آبریز، تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت خشکسالی و سیلاب در سطح حوضه آبریز، تهیه اطلس و بانک اطلاعات منابع آب، توجه به برنامه‌های سازگاری با کم آبی استان‌های ذینفع در حوضه آبریز، نظارت بر عملکرد اقدامات پیش‌بینی شده و به‌روز رسانی برنامه‌های یاد شده در استان‌ها، از دیگر مأموریت‌های مدیریت جدید حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود و حوضه‌های جنوب غربی فلات است.

پیش از این «هوشنگ ملایی» ریاست حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود را بر عهده داشت.

کد خبر 574038

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زاینده رود وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران حوضه آبریز زاینده رود رئیس حوضه آبریز زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوضه آبریز زاینده رود منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی