Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران را گرامی داشتند.
متن این پیام به شرح ذیل است:

سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری (ره) و روز معلم و هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه که همزمان با ایام نورانی عید سعید فطر قرار گرفت، فرصت مغتنمی است تا از سرمایه‌های معنوی سپاه و بسیج در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه ایثارگران و شهدای مربی تجلیل و قدردانی کرده و اهتمام فرماندهان مسئولان و فعالان این عرصه را رشد و تعالی معنوی کارکنان به عنوان مهم‌ترین عامل قدرت نرم سپاه مبتنی برتعلیم و تربیت دینی و انقلابی، آرمانگرا، تحول‌آفرین و اثربخش، در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، در قالب طراحی و تدوین نظام معرفتی تربیتی پاسداران مورد توجه قرار گرفته و طی یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند سعی شود در کمترین زمان، زمینه‌های تحقق عملی آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقق خودسازی، دگرسازی و جامعه‌سازی مربیان با ایجاد دغدغه ایمان اسلامی معنوی اخلاقی و بصیرت دینی انقلابی با بهره‌مندی از علما و استادان مهذب، عالم، عامل، ولایتمدار و اثرگذار که الگوبخش سیره رفتاری پاسداران و بسیجیان باشند، در اولویت برنامه‌های تحولی قرار داده شود.

تقویت توانمندی و روشمندسازی استادان و مربیان به عنوان عناصر اصلی تأثیرگذار درآموزش عمیق و تربیت جامع پاسداران با بهره‌گیری از الگوهای نوآورانه و خلاقانه مورد توجه قرار گیرد.

طراحی و برنامه‌ریزی عالمانه و کاربردی برای تقویت بعد تربیتی دوره‌ها و آموزش‌های عقیدتی سیاسی با توجه به تعمیق مهارت‌های سبک زندگی اسلامی در دوره‌های تربیت و تعالی عقیدتی ـ سیاسی فردی و خانوادگی، همراه با توانمندسازی مخاطبین برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین نیز مورد انتظار است.

همچنین برخورداری از محیط و مراکز پرورش‌دهنده استعدادهای فطری و درونی متربیان همراه با بهره‌گیری از شیوه‌ها و الگوهای پویا و نوآورانه برای ایجاد رشد عقلانی و ایمان آگاهانه در اجرای برنامه‌های تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی مورد تأکید است؛ لذا از خداوند متعال مسئلت داریم در مسیری که فتنه‌های آخرالزمان، انحرافات فکری، اعتقادی و رفتاری بر جامعه اسلامی سایه افکنده، نصرت و یاری خود را به مانند همیشه بدرقه راه مان کرده و ما را از دعای خیر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بهره‌مند فرماید؛ ان‌شاالله.

کد خبر 675370 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران فرمانده سپاه سرلشگر حسین سلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران فرمانده سپاه سرلشگر حسین سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است