Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، این جشنواره توسط انجمن هماتولوژی و انکولوژی ایران و با همکاری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساعت ۹ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سحر توکلی، معاون آموزشی بیمارستان شریعتی و دبیر اجرایی جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره را نزدیک کردن مراکز پیوند سلولهای بنیادی در ایران و منطقه، پاسخ دهی به بخشی از نیازهای واقعی کشور و حرکت در مسیر سند چشم انداز پیشرفت ایران عنوان و خاطرنشان کرد: جشنواره تحقیقات برتر سلولهای بنیادی و خونساز ایران توسط دکتر اردشیر قوام زاده، استاد ممتاز هماتولوژی و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران پایه گذاری شده تا انجام طرح های پژوهشی کاربردی در زمینه دانش سلولهای بنیادی و خونساز و سلول درمانی را تقویت کند.

وی با اشاره به این که دوره قبلی جشنواره، سال گذشته به میزبانی بیمارستان طالقانی تهران برگزار شده بود تصریح کرد: در این جشنواره دستاوردها، طرح ها و ایده های محققان کشور در قالب طرح پژوهشی، مقاله، پایان نامه و حتی پروپوزال ارائه و در معرض داوری قرار می گیرند و در پایان، سه اثر برگزیده موفق به دریافت جایزه ویژه از سوی استاد قوام زاده می شوند.

به گزارش مهر، دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و رئیس کمیته سلول درمانی و فناوری‌های نوین پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی و دکتر واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی از سخنرانان این مراسم هستند.

کد خبر 5486271 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: سلول بنیادی سرطان هماتولوژی حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تراشه قانون گوگل مسابقات ربوکاپ کشاورزی تحقیقات علمی توییتر هوش مصنوعی دیپلماسی علمی موبایل اینترنت بیمارستان شریعتی سلولهای بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی