Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:04:35 GMT

گلایه مردم فیروزآباد از آبگیری سد هایقر

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۱۳۴

گلایه مردم فیروزآباد از آبگیری سد هایقر

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه جمعی از مردم شهرستان فیروزآباد با حضور در مقابل استانداری فارس از روند خشک شدن دریاچه قره آغاج گلایه کردند.

این جمعیت که از شهرستان فیروزآباد به مقابل استانداری فارس آمده بودند از روند آبگیری سد هایقر گلایه داشتند و معتقد بودند یکی از دلایل خشک شدن رودخانه قره آغاج آبگیری سد هایقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد علاوه بر خشک شدن رودخانه قره آغاج از عدم حمایت بخش کشاورزی در این منطقه نیز گلایه داشتند و با حضور در مقابل درب استانداری این گلایه را به گوش استاندار فارس رسانند.

کد خبر 5486307

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان فیروزآباد استانداری فارس خشکسالی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی ایلام آلودگی هوا مشهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر به تالاب کجی نمکزار نهبندان جانی دوباره داد و با ۸۰ درصد آبگیری زنده شد.  

تالاب کجی نمکزار نهبندان با وسعت ۵۷۷ هکتار محدوده آبگیر که در داخل پناهگاه حیات وحش کجی نمکزار نهبندان واقع شده، از سوی حفاظت محیط زیست مدیریت می‌شود.

این تالاب در فصل زمستان و پاییز همه ساله پذیرای صد‌ها قطعه پرنده مهاجر از نوع آبزی، کنار آبزی و همچنین میزبان برخی پرندگان خشکزی که قسمتی از سال حیاتشان وابسته به شرایط زیستی تالاب است، می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند