Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:08:34 GMT

فضای فرهنگی مازندران برای جذب گردشگران مطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۸۷۹

فضای فرهنگی مازندران برای جذب گردشگران مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه رویداد ساری ۲۰۲۲ با اشاره به اهداف تشکیل سازمان منطقه‌ای اکو، گسترش و بسط فضای محبت و دوستی بین کشورها را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: همچنین روحیه اخوت و دینی در کنار اشتراکات فرهنگی نیز باید تقویت شود تا عاملی برای گسترش همکاری در زمینه‌های گوناگون گردشگری، صنایع و اقتصاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقویت روابط دوستانه را از دیگر اهداف برشمرد و گفت: اگر فضای اخلاقی و فرهنگی جامعه هدف مساعد نباشد سبب فرار گردشگر می‌شود این درحالی که مازندران از نظر فرهنگی، اخلاقی، دینی و معنوی بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به فرهنگ دوست بودن مردم منطقه اظهار داشت: آثار تاریخی فراوانی در استان وجود دارد که قابل تقدیر و تشویق استزیرا فرهنگ مردم استان بسیار دلپذیر است.

محمدی لائینی صنایع دستی، آداب ورسوم محلی را از ویژگی‌های برجسته مردم استان برشمرد و گفت: از نظر اخلاقی مردم استان، بامعرفت، مهمان دوستی، صمیمی و باصداقت هستند و تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و ۳۴ هزار جانباز و دو هزار و ۳۶۱ آزاده از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی هستند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه بیش از ۱۴ هزار طلبه از استان در مناطق مختلف تحصیل می‌کنند، گفت: فضای کلی معنوی، اخلاقی و دینی مازندران بهینه و مطلوب است.

کد خبر 5486397

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری گردشگری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عملیات بازی دراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود