Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:36:38 GMT

۱۷۰۰ تُن سهمیه روغن برای قم اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۸۸۴

۱۷۰۰ تُن سهمیه روغن برای قم اختصاص یافت

حسین علی بیگی گفت: روند توزیع روغن در فروشگاه‌های منتخب استان قم در حال حاضر نیز جریان دارد و در همین رابطه طی روز‌های اخیر ۱۰۰ تُن روغن برای قم جذب و برای پاسخ به نیاز مردم توزیع شده‌است که این روند در روز‌های آینده با مشارکت گسترده مباشران فعال در این رابطه (افرادی که روغن را از کارخانه‌های تولید کننده دریافت و در شبکه فروش توزیع می‌کنند) در سطح بیشتری ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: در خصوص توزیع اقلام اساسی با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سهمیه‌های خوبی برای استان درنظر گرفته‌شده که شامل کالا‌هایی همچون شکر، روغن و برنج است، حتی در زمینه روغن سهمیه استان نسبت به گذشته با رشد ۳۰ درصدی همراه بود تا شاهد کمبودی در این خصوص نباشیم.

علی بیگی گفت: در رابطه با شکر نیز برای تامین نیاز خانوار یک‌هزار و ۷۰۰ تُن و برای مصارف صنف و صنعت ۲ هزار تُن سهمیه اختصاص یافت، همچنین در موضوع برنج یکهزار و ۴۰۰ تُن برنج خارجی شامل برنج هندی و تایلندی برای توزیع در سطح استان قم درنظر گرفته شد که در فروشگاه‌های منتخب موجود است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: همچنین از ابتدای هفته توزیع گسترده ماکارانی در فروشگاه‌های استان قم آغاز شده‌است و هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع این محصول برای پاسخ به نیاز مردم استان وجود ندارد.

علی بیگی گفت: در زمینه تامین و توزیع نان نیز، بازرسی‌ها با همکاری مجموعه‌های مرتبط همچون اتاق اصناف و سازمان صمت استان بر روی همه واحد‌های نانوایی فعال در قم تشدید شده تا از هرگونه تخلف احتمالی همچون کاهش میزان پخت نان و یا تعطیلی بدون دلیل واحد جلوگیری شود و مردم بتوانند نان سنتی مورد نیاز خود را به راحتی و با همان قیمت قبل تهیه کنند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: در همین رابطه حتی ساعت کاری برخی از واحد‌های نانوایی در قم بیشتر از قبل شده‌است تا سهولت دسترسی مردم به نان مورد نیازشان افزایش یابد؛ همه اقدام‌های لازم در این بخش انجام شده‌است تا شاهد افزایش عرضه و پاسخ گویی مناسب به نیاز مردم در این خصوص باشیم.

علی بیگی گفت: علاوه بر رصد کامل بازار استان و نظارت بر نحوه فعالیت واحد‌های عرضه کننده برای تامین به‌موقع کالا‌های مورد نیاز مردم، در زمینه کالا‌های اساسی نیز همیشه سطح قابل توجهی از این کالا‌ها به صورت ذخیره در انبار‌های استان موجود است تا شاهد کمبودی در عرضه این محصولات نباشیم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: مردم استان قم در زمینه تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز خود هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که همه نیاز استان به این محصولات تامین شده و به صورت گسترده و مستمر عرضه می‌شود و حتی قیمت برخی از این محصولات همچون شکر کاهش نیز یافته است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: مردم عزیز استان می‌توانند هرگونه تخلف احتمالی در رابطه با عرضه کالا‌های مورد نیاز خود در بازار استان را از طریق شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای پیگیری و برخورد قانونی لازم با افراد متخلف، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی روغن مورد نیاز نیاز مردم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدکرم مرادی ظهر امروز افزایش قیمت کود شیمیایی را در سالجاری یکی دیگر از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت: متأسفانه با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود علاوه بر نگرانی کشاورزان، توان خرید عوامل توزیع کود نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: ۷۵ درصد اراضی کشاورزی اسدآباد خرد و زیر یک هکتار است که این مهم باعث شده است کشاورزان سهمیه کمتری از کود شیمیایی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی اسدآباد اظهار داشت: توزیع کود بهاره از دیماه سال گذشته در عوامل توزیع شروع و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه کود شهرستان ۹۵۰۰ تن است که طبق متراژ زمین بین کشاورزان توزیع می‌شود.

کد خبر 6089180

دیگر خبرها

  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است