Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:27:34 GMT

۷.۵تن آرد احتکاری در یکی از روستاهای اراک کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۴۵۰

۷.۵تن آرد احتکاری در یکی از روستاهای اراک کشف شد

گروه استان‌ها-فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار آردهای یارانه ای در منزل نیمه‌کاره خود با خبر شدند گفت: در این عملیات هفت تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد احتکاری کشف شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از   اراک  ، سردار حسن مفخمی شهرستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف آرد احتکاری در اراک اظهار داشت:  در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار آردهای یارانه‌ای در منزل نیمه‌کاره خود، در یکی از روستاهای شهرستان اراک با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضایی، محل دپوی آردها در یکی از روستاهای شهرستان اراک شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران پلس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هفت تن و 500 کیلوگرم آرد یارانه‌ای احتکار شده از داخل آن کشف شد.

کشف 1000 تن برنج، روغن و شکر احتکار شده در یک انبار در جنوب تهرانکشف انبار احتکار ماکارونی در شهرستان میبد/ 34 تن ماکارونی کشف شدانبار احتکار روغن و شکر در شکوهیه قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از سوی کارشناسان ارزش آردهای یارانه‌ای کشف‌شده 400 میلیون ریال اعلام شد، پس از اخذ دستور قضایی، این منزل نیمه‌کاره که به محلی برای دپوی آردهای یارانه ای تبدیل شده بود، پلمب و فرد محتکر نیز با تشکیل پرونده مقدماتی، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آردهای یارانه ای کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی