Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تقدیر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در آیین تجلیل از ۸۳ برگزیده بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور، حسین توکلی سخنگوی سابق سازمان سنجش و معروف به پدر کنکوری ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، برگزیدگان در رشته های الهیات و معارف اسلامی (۵نفر) آمار(۴ نفر) حقوق (۶ نفر) روانشناسی (۴ نفر) ریاضی (۴ نفر) زبان و ادبیات فارسی (۴ نفر) زیست شناسی (۳ نفر) سلول های بنیادی و مهندسی بافت (۳نفر) شیمی (۳ نفر) طراحی صنعتی (۵ نفر) علوم اقتصادی (۴ نفر)، علوم تربیتی (۳ نفر)، علوم جغرافیایی (یک نفر)، علوم زمین (۳ نفر)، فیزیک (۳نفر)، مهندسی برق (۳ نفر)، مهندسی شیمی (۳ نفر)، مهندسی صنایع (۴نفر)، مهندسی عمران (۴ نفر)، مهندسی کامپیوتر (۴ نفر)، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)(۴ نفر)، مهندسی مکانیک (۳ نفر) و مهندسی مواد و متالورژی (۳ نفر) مورد تقدیر قرار گرفتند.

از این برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر، مدال های طلا، نقره و برنز همچنین جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

ادامه دارد...

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدعلی زلفی گل ، دانشجو ، وزیر علوم تحقیقات و فن آوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدعلی زلفی گل دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری