Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:35:42 GMT

سم پاشی ۱۴۹۶۰ دام سبک و سنگین در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۷۷۲

سم پاشی ۱۴۹۶۰ دام سبک و سنگین در کرمان

 به منظور ساماندهی و بررسی ارائه خدمات دستگاه های اداری مرتبط به جامعه روستایی شهرستان کرمان، همایش هم اندیشی با حضور فرماندهی بسیج استان کرمان برگزار شد که گروه جهادی شبکه دامپزشکی مشتمل بر کارکنان این شبکه نیز در آن حضور داشتند.

آمنه زینلی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این همایش بزرگ، جمعیت روستاییان شهرستان کرمان را از قوی‌ترین پشتوانه معنوی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: خدمت به این قشر، جزو خدماتی است که در نزد خداوند از قرب و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته او دامپزشکی جزو دستگاه‌های پیشرو در ارائه خدمات رایگان به روستاییان است و از ابتدای سال تاکنون ۴۸ هزار متر مربع جایگاه دام، هزار و ۲۶۰ راس دام سنگین و ۱۳ هزار و ۷۰۰ راس دام سبک در مناطق روستایی سمپاشی شدند.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان بدین منظور هرساله جدای از خدمات ثابت، در دو بازه زمانی بهاره و پاییز خدمات ویژه از جمله واکسیناسیون، سم پاشی جایگاه و بدن دام‌ها به صورت کاملا رایگان به همت گروه‌های جهادی شبکه دامپزشکی به روستاییان به خصوص در روستا‌های کمتر توسعه یافته انجام می‌شود.

او گفت: با گرم شدن هوا و زاد و ولد کنه‌ها در فصول بهار و تابستان و برای پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو، تیم های  سم پاشی به همت شبکه دامپزشکی ساماندهی شده و جایگاه و بدن دام‌های روستاییان را سم پاشی می‌کنند.

زینلی از دامداران درخواست کرد: برای رعایت دقیق توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه دامپزشکی، بهسازی اماکن دامی، سمپاشی دام و جایگاه‌های نگهداری دام را برای حذف ناقلین بیماری جدی بگیرند و با تیم های اعزامی شبکه دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی استان گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور