Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان سه‌شنبه بیست اردیبهشت انجام شد.

در این مراسم که علی اکبر مویدی معاون ترویج  و آموزش کشاورزی سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) ، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و تعدادی از مدیران ستادی و روسای بخش‌های تحقیقاتی حضور داشتند ، میرحسن ببرانوند تودیع و  کریم قربانی به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی‌ لرستان  معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه ضربت نفوذ دانش بهره‌برداران بخش کشاورزی اندک است، عنوان کرد: ما باید برای افزایش ضریب نفوذ دانش در بین کشاورزان برنامه داشته باشیم

کریم قربانی افزود: نکته دیگر اینکه ما باید محصول محور باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت گیاهان دارویی در استان گفت: کارهای خوبی در حوزه گیاهان دارویی انجام شده است، اما نیاز است که بخش ویژه گیاهان دارویی راه‌اندازی شود زیرا این موضوع یک مطالبه ملی و استانی است.

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌های ایستگاه‌های تحقیقاتی استان خاطرنشان کرد: ما در این حوزه نیازمند به روز رسانی تجهیزات و فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان کریم قربانی گیاهان دارویی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری

یاسر رحیمیان اظهار داشت: در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری زنجیره ارزش راهبردی بادام و ماهیان سردآبی در حال پیگیری بوده که ارزش تقریبی هر کدام از این زنجیره‌ها در بادام ۵۰ همت (هزار میلیارد تومان) و در ماهیان سردآبی ۱۵ همت است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در بحث زنجیره راهبردی ارزش بادام رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: این استان به‌عنوان راهبر زنجیره ارزش بادام در کشور نیز انتخاب شد.

رحیمیان با اشاره به زنجیره ارزش گیاهان دارویی در این استان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد در این حوزه با سازمان جهادکشاورزی استان همکاری دارند.

بیشتر بخوانید

صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد

وی گفت: سالانه ۲۵ هزار تن ماهی در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود و به زودی توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی و شیلات با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و سازمان شیلات ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

رحیمیان ادامه داد: پس از زنجیره ارزش بادام و گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی و پروتئین شامل (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تولیدات زنبور عسل) در سال‌جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه