Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی ازطرف معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی لرستان منصوب و معرفی شد.

 به   گزارش  خبرگزاری  برنا  از   لرستان ؛  طی حکمی از سوی  سید مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، " کریم قربانی" به سمت سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی لرستان منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم قربانی دارای مدرک دکترای علوم دامی "گرایش تغذیه طیور"، مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان می باشد و پیش از این به مدت ۵ سال ریاست مرکز کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان و ۴ سال رئیس بخش تحقیقات علوم دامی مرکز را بر عهده داشته است.

  در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان دکتر مؤیدی معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس شاهرخی رئیس سازمان کشاورزی جهاد کشاورزی استان لرستان، مدیران کل ادارات تابعه، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان حضور داشتند.

در این مراسم از زحمات دکتر میرحسن بیرانوند، رئیس سابق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منابع طبیعی انتصاب تحقیقات و آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان آموزش و ترویج کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان استاندارد، ضمن اعلام کسب کرسی ریاست کمیته کشاورزی اسمیک در این جلسه عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در کارگروه‌های تهیه دستورالعمل‌های لازم برای مجمع اسلامی نهاد‌های تایید صلاحیت کننده حلال سازمان همکاری اسلامی IFHAB, کارگروه تجهیزات پزشکی شورای اندازه شناسی، عضویت در کمیته صلاحیت عضویت‌های هیئت مدیره و تصویب واگذاری ریاست کمیته محصولات کشاورزی به سازمان ملی استاندارد ایران توسط شورای مدیریت استانداردسازی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در جلسه مدیریت استانداردسازی، مسئولیت ۸ پروژه از ۸۸ پروژه‌ای که در اسمیک در دست اجراست بر عهده جمهوری اسلامی ایران گذاشته شد.

در این موسسه ۲۴ کارگروه تدوین نیز در حال فعالیت هستند که سازمان ملی استاندارد ایران در تمامی آنها عضویت دارد.

گفتنی است، بیست و هفتمین اجلاس هیئت مدیره موسسه اسمیک (موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشور‌های اسلامی) با حضور روسا و نمایندگان استاندارد ۱۳ کشور عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر استانبول درحال برگزاری است.

مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟