Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کمربندی بهشت محمدی سنندج پس از گذشت سال‌ها قرار است در دولت سیزدهم ساماندهی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سوم دی ماه سال 1397 و نوزدهم تیرماه سال 1395 خبرنگاران این رسانه در گزارشاتی با عنوان «وضعیت تأسف‌بار کمربندی بهشت‌محمدی در سنندج+فیلم و بهای بازی با جان مردم؛ «کمربندی بهشت‌ محمدی سنندج» در آتش اختلافات راهداری و شهرداری می‌سوزد» به انعکاس وضعیت نامناسب  این کمربندی پرداخته و از آن موقع بارها و پیگیر این مشکل از مسئولان شدیم اما بر خلاف وعده‌های زیاد، گوشی کسی به دغدغه‌های مردمی و جان باختن شهروندان در تصافات این محور بدهکار نبود!

فرماندار جهادی سنندج چندی پیش از این محور بازدید و خواستار ساماندهی این وضعیت نابسامان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عسگری همچنین پیش‌ازظهر امروز در جریان بازدید از پارک محمدی و کمربندی بهشت محمدی سنندج اظهار داشت: همراهی و همکاری دستگاه‌های متولی در ساماندهی کمربندی بهشت محمدی این شهر ضروری است و همه ادارات باید به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات کمربندی بهشت محمدی که از نقاط حادثه‌خیز و پرتردد است، جلسه‌ای با حضور تمام دستگاه‌های متولی برگزار و وظایف هر کدام از دستگاه‌ها، باید به صورت شفاف مشخص شود.

فرماندار سنندج تصریح کرد: باید همه مسئولان در برابر مشکلات مردم خود را پاسخگو دانسته و در این راستا شب و روز نشناسند.

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج نیز در جریان این بازدید، با بیان اینکه عدم احداث کنارگذر شرقی شهر سنندج و عبور خودروهای ترانزیتی از کریدور جنوب به شمال و شمال شرق به مرز زمینی باشماق اثر مضاعف روی ترافیک شهری علی‌الخصوص در محور ورودی به شهر سنندج از سمت همدان و میدان محمدی گذاشته است، اظهار داشت: عبور پر خطر ترافیک ترانزیتی از محورهای درون شهری و ایجاد خطرهای بالقوه که هر چند مدت یکبار موجب بروز حوادث ناگوار می‌شود از یک سو و محور ورودی و خروجی به یکی از پر جمعیت‌ترین نواحی منفصل شهری شهر سنندج با جمعیت بالغ بر 70هزار نفر از سوی دیگر لزوم تامین ایمنی و ساماندهی این ورود و خروجی را دو چندان کرده است.

وی افزود: در همین راستا با در نظر گرفتن اثر این مهم در ترافیک‌های عبوری و با عنایت به اینکه ورودی هر شهر نماد و هویت کالبدی تعریف و معرف هویت و اصالت آن است کار مطالعات ساماندهی این محورها از طریق مهندسین مشاور ذی‌صلاح با هدف مناسب‌سازی، ساماندهی ترافیکی و ایمن‌سازی و بهبود طرح جدا ره بدنه و ورودی از سمت همدان به شهر سنندج در دستور کار شهرداری سنندج قرار گرفته است.

شهردار سنندج با بیان اینکه در همین راستا طرح مطالعات احداث ساماندهی ورودی و خروجی ناحیه منفصل شهری نایسر به‌صورت احداث تقاطع غیر همسطح نایسر در دست اجرا است، گفت: طرح مطالعات احداث تقاطع غیر همسطح میدان محمدی به‌صورت طرح احداث تقاطع سه طبقه غیرهمسطح است که محورهای سنندج به همدان و سنندج به کمربندی بهشت محمدی و سایر دسترسی‌ها بصورت غیر همسطح و بدون تداخل انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: مطالعات طرح احداث تعریض پل قشلاق لاین برگشت  پایان یافته و نقشه و مشخصات اجرایی تکمیل و آماده اجرای فراخوان و واگذاری به پیمانکار واجد شرایط است.

رشیدی خاطرنشان کرد: کار مطالعات طرح ایجاد جداره سازی و بهسازی محور ورودی شهر سنندج نیز در دست بررسی و نهایی شدن است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل ترافیک پارک محمدی از دیگر اولویت‌های شهردرای سنندج بوده اما تحقق این مهم نیازمند تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی است، گفت: در قالب دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به رفع مشکل ترافیک این مسیر اقدام خواهیم کرد.

شهردار سنندج اضافه کرد: مسیر پارک محمدی به دلیل مجاورت با کمربندی بهشت محمدی و همچنین شهرک صنعتی، آساوله و ناحیه منفصل شهری نایسر یکی از معابر شلوغ و دارای بار ترافیکی بسیار بالایی است و گره ترافیکی این مسیر مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

رشیدی ضمن قدردانی از فرماندار سنندج خواستار همراهی همه دستگاه و متولیان امر در راستای ساماندهی کمربندی بهشت محمدی شد و یادآور شد: تحقق اهداف در این حوزه نیازمند همدلی، تعامل و همراهی بخش‌های مختلف است و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه اثرگذاری لازم را داشته باشد.

40 میلیارد تومان صرف درمان مصدومان غیرایرانی در تصادفات جاده‌ای شدیک چهارم فوتی‌های تصادف‌ها مربوط به حوزه شهری است/ سالانه 17000 کشته حوادث رانندگی

کمربندی «بهشت محمدی» یکی از محورهای پرترافیک و حادثه‌خیز شهر سنندج بوده که از استانداردهای لازم برخوردار نیست و تصادفات این محور همواره جان انسان‌ها را می‌گیرد و وقوع حوادث مختلف در این کمربندی، تلاش بیش از پیش مسئولان برای پایان دادن به این وضعیت نابسامان را می‌طلبد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمربندی بهشت محمدی محمدی سنندج دستگاه ها شهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌