Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر یه ترتیب رتبه های اول تا دوم بیست و ششمین المپیاد دانشجویی را از آنِ خود کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد دانشجویی سال ۱۴۰۰ کشور ظهر امروز با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، دکتر پور عباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر توکلی پیشکسوت و سخنگوی سابق سازمان سنجش و با حضور خانواده ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم برگزیدگان در رشته های الهیات و معارف اسلامی(۵نفر) آمار(۴ نفر)حقوق(۶ نفر)روانشناسی(۴ نفر)ریاضی(۴ نفر)زبان و ادبیات فارسی(۴ نفر)زیست شناسی(۳ نفر)سلول های بنیادی و مهندسی بافت(۳نفر)شیمی(۳ نفر)طراحی صنعتی(۵ نفر)علوم اقتصادی(۴ نفر)، علوم تربیتی(۳ نفر)، علوم جغرافیایی(یک نفر)، علوم زمین(۳ نفر)، فیزیک(۳نفر)، مهندسی برق(۳ نفر)،مهندسی شیمی(۳ نفر)، مهندسی صنایع(۴نفر)،مهندسی عمران(۴ نفر)، مهندسی کامپیوتر(۴ نفر)،مهندسی کشاورزی(زراعت و اصلاح نباتات)(۴ نفر)، مهندسی مکانیک(۳ نفر)و مهندسی مواد و متالورژی(۳ نفر) مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف با کسب ۱۹ مدال، دانشگاه تهران ۱۵ و امیر کبیر سه مدال طلا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: المپیاد دانشجویی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: المپیاد دانشجویی المپیاد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست