Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:58:01 GMT

نخستین پایگاه بهداشتی روستای قشلاق جیتو قرچک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۰۶۸۲

نخستین پایگاه بهداشتی روستای قشلاق جیتو قرچک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، نخستین پایگاه بهداشتی در روستای قشلاق جیتو به عنوان چهارمین پایگاه بهداشت روستایی شهرستان قرچک با حضور علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان، پدر معظم شهید والامقام حسین لاله، قیصرپناه بخشدار مرکزی، دکتر طباطبایی رئیس شبکه بهداشت و درمان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و دیگر مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک در این مراسم، اظهار کرد: امروز نخستین پایگاه بهداشت در روستای قشلاق جیتو که از روستاهای پرجمعیت قرچک است، با مساعدت بخشداری، دهیاری و تجهیز شبکه بهداشت و درمان افتتاح شد که پزشک، ماما و مراقبین سلامت در آن مستقر هستند.

وی گفت: در حال حاضر تمامی روستاهای قرچک از نعمت پایگاه بهداشتی و مرکز خدمات جامع سلامت بهره‌مند هستند.

فرماندار قرچک افزود: در حال حاضر، چهار پایگاه بهداشت و سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستاها و همچنین چهار پایگاه بهداشت، چهار مرکز خدمات جامع سلامت و سه مرکز شهری–روستایی فعال هستند.

فاتحی نژاد بیان کرد: برنامه دولت بر این است از طریق احداث و تجهیز پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت در کلیه مناطق به خصوص شهرک‌های تازه تأسیس که در شهرک کارگر قرچک نیز یک مرکز در حال ساخت است، دسترسی مردم به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی را سهولت ببخشد.

مجید قیصرپناه سرپرست بخشداری مرکزی قرچک، در ادامه این مراسم گفت: قشلاق جیتو از روستاهای پر جمعیت بخش مرکزی شهرستان محسوب می‌شود که تاکنون از وجود خانه بهداشت بی‌بهره بود.

وی افزود: نهایتاً با پیگیری و پشتیبانی مالی، ساختمانی توسط بخشداری و دهیاری در نظر گرفته شد تا شبکه بهداشت و درمان با تجهیز این مکان، خانه بهداشت را فعال کند.

سرپرست بخشداری مرکزی قرچک خاطرنشان کرد: امروز با افتتاح این خانه بهداشت، پزشک، ماما و کارشناسان بهداشتی مستقر شده و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار قرچک خدمات جامع سلامت پایگاه بهداشت قشلاق جیتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد