Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 شرکت راه آهن در نامه ای به رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، تعویق زمان برگزاری «نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته» را خواستار شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که از سوی مدیرعامل راه آهن در تاریخ 12 اردیبهشت به رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ارسال شده، آمده است که زمان برگزاری نمایشگاه از زمان فعلی ( 2 تا 6 خرداد) به بازه زمانی نیمه دوم مهرماه تا نیمه اول آبان ماه سال 1401 منتقل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال طرح این موضوع از سوی شرکت راه آهن، روسای هیئت مدیره دو تشکل صنفی ریلی شامل بابک احمدی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته و محمد مهدی اسلامی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در تاریخ 19 اردیبهشت در نامه مشترکی به رئیس کل سازمان توسععه تجارت ایران، یادآوری کردند که این نمایشگاه پس از یک مرحله تعویق به درخواست شرکت راه آهن و شرکت های بخش خصوصی از اسفند سال گذشته به زمان مقرر فعلی 3 تا 6 خرداد 1401 موکول شده است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده که با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا تاریخ برگزاری نمایشگاه خواهشمند است دستور فرمایید نمایشگاه در زمان مقرر برنامه ریزی شده برگزار گردد.

در این زمینه رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل‌ و نقل ریلی  با تاکید بر این که انجمن مذکور با جابجایی زمان نمایشگاه مشکلی ندارد، بلکه مشکل زمان ارایه این درخواست است، گفت: مشکل اصلی این است که شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه و غرفه سازی و تجهیز و تدارکات مورد نیاز هزینه کرده و برای غرفه سازی و... قرداد نیز بسته اند.

بابک احمدی افزود: اگر زمان برگزاری نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته در این اندک زمان باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه، تغییر یابد شرکت ها دچار خسارت می شوند و بر همین اساس انجمن معتقد است امکان تعویق نمایشگاه در این مقطع زمانی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: درخواست تعویق زمان برگزاری نمایشگاه درحالی مطرح شده که هیچ دلیل موجه و محکمی نیز برای این جابجایی اعلام نشده است و از شرکت راه آهن نیز به ما اطلاع نداده اند که مسئله چیست و به چه دلیلی زمان برگزاری این نمایشگاه باید تغییر کند؟

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به این مسائل، تعویق زمان برگزاری این نمایشگاه، هزینه ای سنگین و باری بر دوش شرکت های ریلی حاضر در نمایشگاه خواهد گذاشت که تحمل آن از توانشان خارج است.

محتشم امیری مسئول برگزاری نمایشگاه نیز گفت: متراژ فضای مورد استفاده برای نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته حدود 7 هزار متر مربع مفید است.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت داخلی و 5 شرکت خارجی و 15 شرکت دانش بنیان حضور دارند.

امیری با تاکید بر این که زمان برگزاری این نمایشگاه یک بار بنا به درخواست ها از اسفند ما سال گذشته به زمان فعلی یعنی 3 تا 6 خرداد موکول شد، بیان کرد: تعویق زمان برگزاری نمایشگاه در کل مشکلی ایجاد نمی کند اما اکنون زمان مناسبی برای انجام کار نیست چرا که با توجه به زمان کمتر از 2 هفته ای باقی مانده تا زمان مقرر،  نمایشگاه وارد پروسه اجرا شده و اقدامات لازم در حال انجام است.

او عنوان کرد: تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه در این شرایط هم به شرکت های حاضر که هزینه ها را پرداخت  و قراردادهای ساخت غرفه را منعقد کرده و هم برای ما که تبلیغات و اطلاع رسانی را هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی انجام داده ایم، خسارت هنگفتی وارد خواهد ساخت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تجارت حمل و نقل تین تجارت حمل و نقل بخش خصوصی تبلیغات حمل و نقل ریلی شرکت راه آهن مدیرعامل راه آهن صنایع ریلی نمایشگاه ریلی تجهیزات ریلی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته سازمان توسعه تجارت ایران شرکت های ریلی محمد مهدی اسلامی محتشم امیری نمایشگاه حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته تعویق زمان برگزاری برگزاری نمایشگاه شرکت راه آهن هیئت مدیره شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)