Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با ولادان جوکیچ رئیس دانشگاه بلگراد و دراگان تودورویچ سفیر کشور صربستان در ایران دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار ولادان جوکیچ رئیس دانشگاه بلگراد به معرفی ساختار این دانشگاه و سابقه، تجربیات و دستاوردهای ملی و بین المللی دانشگاه پرداخت و ابراز امیدواری نمود در آینده‌ای نزدیک همکاری‌های دوجانبه بین دو دانشگاه در زمینه تبادل دانشجو و تأسیس مراکز مشترک نوآوری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی طی سخنانی اظهار داشت: تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس نیاز بازار کار انجام می‌شود بنابراین به صورت دائمی در حال بروز رسانی و پایش این رشته‌ها نسبت به نیازهای جامعه هدف هستیم.

بلندی افزود: بر اساس مطالعات انجام شده ۸۵ درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی جذب بازار کار شده و یا کارآفرین می‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ۵۷۱ مرکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور، بیش از ۲۲۰ هزار نفر دانشجو و بیش از ۳۷ هزار نفر مدرس است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اظهار امیدواری برای تبادل تجربیات بین این دو دانشگاه، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم کنیم که بتوانیم خدمات متقابل برای مردم دو کشور ایران و صربستان فراهم کنیم.

بلندی تصریح کرد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که کشوری مثل ایران و صربستان می‌تواند با وحدت روحیه و تألیف آرمان‌های مشترک و هم افزایی، از زورگویی سایر کشورها جلوگیری کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم این دیدار و انعقاد این تفاهم نامه، نقطه آغاز خوبی برای همکاری‌های دانشگاهی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور ایران و صربستان باشد.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه بلگراد به امضای دکتر حسین بلندی و دکتر ولادان جوکیچ رسید.

کد خبر 5486623 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه بلگراد صربستان حسین بلندی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دستیاری شورای صنفی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران وزارت علوم مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان حکم انتصاب سازمان سنجش دانشگاه صنعتی شریف وزارت علوم تحقیقات و فناوری معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری