Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:28:38 GMT

دستگیری سارقی که برای دوربین مداربسته دست تکان داد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۱۶۸۰

دستگیری سارقی که برای دوربین مداربسته دست تکان داد

سارقی که پس از سرقت تلفن‌همراه از چند کودک خرد سال، اقدام به دست تکان دادن برای دوربین مداربسته کرده بود، بازداشت شد!

به گزارش مشرق، مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس موفق به بازداشت سارقی شدند که تلفن‌ همراه چند کودک خردسال را سرقت کرده بود.

این سارق چند روز پیش، تلفن‌همراه چند کودک را به سرقت برده و پس از سرقت نیز اقدام به دست تکان دادن و قدرت‌نمایی در مقابل دوربین مداربسته مجتمعی کرده بود که در مجاورت محل سرقت قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سارق ۲۸ ساله که می‌گوید ۱۲ میلیون تومان نیز درآمد ماهانه دارد، علت سرقت و قدرت‌نمایی پس از آن در مقابل دوربین‌ مداربسته را نیز مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

در پرونده دیگری؛ سارقی که ۵۰ سال سن دارد، پس از سرقت یک موتورسیکلت در محدوده بازار تهران، در محدوده کلانتری ۱۱۰ شهدا، با یک عابر ۲۵ ساله تصادف کرد و این تصادف، مرگ عابر پیاده را رقم زد.

این سارق سابقه‌دار پس از تصادف، از صحنه متواری اما با اقدامات انتظامی صبح روز گذشته بازداشت شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کلانتری پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس سارق سرقت اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد