Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، از تصمیم سخت اخیر دولت مبنی بر مدیریت پرداخت یارانه‌ها تقدیر کرده و بر حمایت از دولت تاکید کرد.

متن نامه به شرح ذیل است: 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

بسیج دانشجویی و جریان انقلابی کاملا درک می کند که پس از چندین سال توقف کشور در عرصه های مختلف اقتصادی به بهانه و امید حل مسائل کشور از طریق رابطه با غرب، اینک کشور در آستانه‌ تصمیمات سختی قرار دارد لذا همان گونه که رهبری معظم انقلاب نیز تاکید کردند، دولت نیازمند کمک آحاد مردم و دستگاه‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که در مواضع گذشته تاکید شد، اتخاذ تصمیمات سخت نیازمند شجاعت، عقلانیت انقلابی و درایت در اجراست که امروز شاهد آن هستیم که دولت محترم، یکی از تصمیمات مهم برای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی را که ضرورت آن مورد وفاق اکثر کارشناسان اقتصادی کشور بوده، اخذ کرده است. تردیدی نیست که این اقدام بزرگ تنها بخشی از اصلاحات اساسی اقتصادی در کشور است؛ کنترل و کاهش تورم به عنوان یکی از ابرمسائل کشور، اصلاح نظام بانکی در راستای کمک به تولید و کاهش تورم، اصلاح نظام مالیاتی و مقابله با فراریان بزرگ مالیاتی در راستای کنترل کسری بودجه دولت و اصلاحات اساسی در صنایع مادر مانند خودرو تکه‌های دیگری از این اصلاحات اساسی هستند که نیازمند عزم جهادی دولتمردان و حمایت مردم و جریان انقلابی است.

امیدواریم با کمک مردم و جریان انقلابی اجرای صحیح این تصمیم سخت، مسیر را برای اتخاذ تصمیمات سخت تر فراهم کند.

جناب آقای رئیس جمهور

همانطور که در نامه‌ هفته گذشته، خدمت حضرت عالی عرض شد، مردم اصلی‌ترین جایگاه را در نظام اسلامی دارند و دولت‌ها نمی‌توانند تصمیمات بزرگ را بدون مشارکت مردم انجام دهند؛ بدین دلیل برای انجام اصلاحات اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی همراه ساختن مردم و تبیین درست مساله از طریق گفتگو صریح و شفاف با آنان جز الزامات این امر خطیراست لذا اقدام حضرت عالی در گفتگوی مستقیم با عموم مردم و نیز معاون اول محترم و سخنگوی اقتصادی دولت، برخلاف رویه دولت قبل که بدون درنظرگرفتن جایگاه مردم تصمیماتی گرفته و اجرا می شد، آغاز بسیار خوبی بود که قابل تقدیر است و امیدواریم این روند مبارک همچنان ادامه یابد. 

جناب آقای رئیسی!

بسیج دانشجویی و جریان انقلابی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همه به دولت محترم و با درک نیاز امروز دولت و مردم، آمادگی برگزاری جلسات تخصصی با تیم اقتصادی دولت جهت کمک به تصمیمات دولت و هم‌چنین تبیین ابعاد مختلف این ماجرا برای قشر دانشجویی-نخبگانی را داراست که می‌تواند مقدمه‌ای بر تسریع انجام حرکت عمومی جهت حل مسائل کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور رئیس جمهور بسیج دانشجویی کاهش تورم جریان انقلابی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بعد از انقلاب اسلامی هرجا میدان به نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی واگذار شد، پیشرفت کرده‌ایم و هروقت نگاه‌مان به بیرون بود، موفق نبوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع، کارکنان و پرسنل شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: اینجا صحبت از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است و پیامبر فرمودند؛ «بزرگترین عبادات کسب روزی حلال است» امروز در نبرد بزرگ اقتصادی، نقش کارگران بی‌بدیل است.

وی افزود: لازم می‌دانم از طرف رئیس‌جمهور از شما کارگران تقدیر و تشکر کنم که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنید، امروز به استقلال کامل در این حوزه رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین‌کننده و پیشرو در اقتصاد دارد و متوسط رشد اقتصادی ما بالاتر از شش درصد است و این آمار در صنعت نفت هم بیشتر است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از سه و نیم میلیون بشکه نفت تولید می‌کنیم و برای چهارمیلیون بشکه در روز تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به قله و تعالی کشور فداکاری‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای توفیق حداکثری تمام ابزارها اعم از مدیریت، سرمایه انسانی، منابع، ایمان به خدا را داریم.

منصوری خاطرنشان کرد: تمام مولفه‌های توفیق یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده‌است تا هر چه زودتر به توفیق نهایی برسیم، امروز ایران اسلامی به ظرفیت‌های خودش تکیه می‌کند و در بسیاری از امورات به خودکفایی رسیده‌است.

وی افزود: در صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شدند و امروز به روزهایی رسیده‌ایم که میزان تولید بیشتر از آن روزهای قبل از تحریم است، هرچند دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این مملکت انجام می‌دهد.

معاون رئیس‌جمهور گفت: برای ما همه عرصه‌ها همانند عرصه عاشورا است و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه انقلاب، هرکجا میدان را به نیروی جوان و متهد و متخصص انقلابی داخلی دادیم ،پیشرفت کردیم و هرجا که نگاه به بیرون داشتیمموفق نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز تلاش شرکت‌های دانش بنیان را شاهد هستیم تا بار کشور را بلند کنند و مسائل بزرگ را مرتفع کنند و این از افتخارات صنعت نفت، جامعه کارگری و سایر عوامل است.

منصوری خاطرنشان کرد: درکنار این زحمت‌ها توجه به محیط پیرامونی هم حائز اهمیت است و در صنعت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای شده‌است.

کد خبر 749301

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است