Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ورود جدی سازمان بازرسی به عرصه کاهش هزینه‌ها و حفظ سلامت اداری و جلوگیری از فساد و انحرافات بسیار اهمیت دارد و این سازمان می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تکریم و معارفه معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با حضور سید مجتبی شفیعی، معاون شهردار و داود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی در آغاز این مراسم با اشاره به اهمیت و حساسیت ویژه خدمات حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: وظایف متنوع و گسترده‌ای برعهده این معاونت هست و هر کدام از شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه ما، تکالیف و ماموریت‌های مهم و حساسی داشته و روزانه با چند میلیون نفر از شهروندان سروکار دارند و طبیعتا نظارت بر این مجموعه بزرگ، بسیار سخت و حساس است.

معاون شهردار تهران افزود: این معاونت باتوجه به خدمات و فعالیت گسترده‌ای که دارد دارای چرخش مالی بالایی ست که نیازبه نظارت داشته و همچنین,از نظر حساسیت هم چنانچه کوچکترین مشکلی در عرصه خدمت‌رسانی مترو، اتوبوس و تاکسی ایجاد شودمی‌تواند تبدیل به یک مشکل ملی شود.

شفیعی با بیان این که امیدواریم سازمان بازرسی در زمینه سلامت اداری و جلوگیری از انحراف‌ها بتواند اقدامات جدی و موثری داشته باشد، افزود: یکی از مشکلات شهرداری این است که هزینه انجام وظایف و خدمت‌رسانی بسیار بالاست و اجرای بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها و تهیه مواد و مصالح و به‌کارگیری روش‌ها و فرایندهای اجرایی، هزینه‌ها را بسیار بالا برده و از طرفی هم برخی از قراردادها به صورت انحصاری با برخی شرکت‌ها منعقد می‌شود و گاهی می‌بینیم در بعضی حوزه‌ها پیمانکاران در طول ۲۰ سال گذشته تغییر نکرده‌اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تاکید کرد: ورود جدی سازمان بازرسی به عرصه کاهش هزینه‌ها و حفظ سلامت اداری و جلوگیری از فساد و انحرافات بسیار اهمیت دارد و این سازمان می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر باشد.

معاون شهردار تهران در پایان سخنانش از زحمات و تلاش‌های علیرضا سعادتمند در بازرسی معاونت تقدیر و تشکر کرد و از وی به‌عنوان فردی خوشفکر و دقیق که با دیدِ باز کمک زیادی به معاونت کرده است، یاد نمود.

وی هم‌چنین به کاوه علایی، معاون جدید سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک خوشامد گفت و برایش آرزوی توفیق کرده و اظهار امیدواری نمود که بتواند در جایگاه جدید که بسیار حساس و ویژه است خدمت شایسته‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل شهرداری شهرداری تهران حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی کاهش هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند