Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی گفت: همچنان امیدوار هستیم که طبق جدول زمانی مناسب به توافق هسته ای با ایران دست یابیم.

وی گفت که ایران اطلاعاتی درخصوص فعالیت هسته ای خود به ما نداده است.

گروسی همچنین گفت که پنجره توافق هسته ای با ایران ممکن است در هر لحظه ای بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافائل گروسی اسفند ۱۴۰۰ سفری به تهران داشت. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست خبری با وی گفت: قرار شد تا مبادله مدارکی که باید بین آژانس و ایران شود حداکثر تا خرداد ماه انجام و برای روز «باز اجرا» که از مفروضات مذاکرات وین است اینها حل و فصل شود و همان طور که در ۲۰۱۵ تصمیم گیری شده بود این مسایل هم بسته شوند. ترتیباتی پیش بینی کردیم تا حداکثر تا خرداد توافقات برای مبادله اسناد در چارچوب حل‌ و فصل مسایل باقی مانده اجرا شود.

وی افزود: مهم برای ما این است و تاکید ما این است که مسایل در روال طبیعی و در چارچوب مقرارت انجام شود و لابی‌گری سیاسی در این مساله شاهد نباشیم و در یک مسیر حرفه ای باشد. امیدواریم این نفوذ هایی که بر سر راه کشور ما ایجاد کردند و نمونه بارزش اقدامات تروریستی و ترور دانشمندان هسته ای بوده است را دیگر شاهد نباشیم. امیدواریم در رفتار و تعامل جدید آقای گروسی تلاش کنند برنامه توسعه اتمی ایران سرعت یابد به ویژه که ایران برای فعالیت هسته‌ای خود برنامه بلندمدت دارد. 

کد خبر 675487 برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - برجام هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه مذاکرات وین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رافائل گروسی هسته ای برجام هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر ویژه مذاکرات وین هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟