Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@14:59:54 GMT

تدابیر حماس برای حفاظت از فرماندهان خود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۶۴۸

تدابیر حماس برای حفاظت از فرماندهان خود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس روز سه شنبه اعلام کرد در سایه اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها برای ترور یحیی السنوار، رهبر این جنبش در نوار غزه، تدابیری را برای حمایت از او اتخاذ می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی سمانیوز، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس گفت: همه تحولات میدانی مربوط به مانور نظامی یک ماهه اسرائیل، تحولات سیاسی و اقدامات تحریک آمیز علیه نوار غزه به خصوص یحیی السنوار رئیس این جنبش در نوار غزه را رصد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم افزود: اقدامات و تدابیری را در این خصوص برای مقابله با حمله غافلگیرانه رژیم اشغالگر به مقاومت فلسطین در نوار غزه اتخاذ می‌کنیم که اعلان اتاق مشترک برای افزایش حالت آماده باش و آمادگی برای هر اقدام غیرمنتظره رژیم صهیونیستی از جمله این تدابیر است.

قاسم تاکید کرد رژیم صهیونیستی هرگونه حماقتی که مرتکب شود از حجم و شیوه واکنش یکپارچه مقاومت شگفت زده خواهد شد.

او تصریح کرد تهدید به ترور السنوار یا هر یک از دیگر رهبران مقاومت فلسطین ما را نمی‌ترساند و ما به عمل به تکلیف خود یعنی حمایت از قدس و مسجد الاقصی و ساکنان بیت المقدس ادامه می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی یحیی السنوار نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

حماس اعلام کرد: این جنبش بر برخورد کاملاً مثبت و مسئولانه، توجه و مصمم‌بودن خود برای دستیابی به توافقی که پاسخگوی خواسته‌های ملت ما باشد، تجاوز را به طور کامل پایان ببخشد و عقب‌نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی و همچنین مبادله اسرا را محقق کند تاکید می‌نماید.

گفتنی است این دور از گفت‌وگوها برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و همچنین مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در قاهره ۲ روز به طول انجامید.

کد خبر 6097600

دیگر خبرها

  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت