Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@19:30:45 GMT

رسمی؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۹۹۴

باشگاه منچستر سیتی، خرید ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند را تایید کرد

روز گذشته، رسانه‌های معتبر از قطعی شدن انتقال هالند به منچستر سیتی خبر داده بودند.

طرفداری | باشگاه منچستر سیتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی، خرید ارلینگ برات هالند را تایید کرد. منچستر سیتی در این بیانیه از توافق با بروسیا دورتموند برای انتقال هالند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تنها مرحله باقی‌مانده از انجام کامل انتقال، ثبت برخی جزئیات نهایی در قرارداد بازیکن است. ارلینگ هالند از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ بازیکن منچستر سیتی خواهد بود. بر خلاف اخبار قبلی، بند فسخ موجود در قرارداد مهاجم نروژی ارزشی ۶۰ میلیون یورویی داشته که توسط منچستر سیتی پرداخت شد.

طبق گزارشات فابریتزیو رومانو، ارلینگ هالند قراردادی پنج ساله با منچستر سیتی امضا می‌کند و حقوق دریافتی او در هفته، ۳۷۵ هزار پوند در نظر گرفته شده است. به این ترتیب هالند در کنار کوین دی بروین، پردرآمدترین بازیکن سیتیزن‌ها خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه

با وجود انتقادات فراوان از عملکرد هالند، او هم‌چنان در حال فتح آمار و رکوردها است!

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر انگلیس در X، از جدیدترین رکورد غول نروژی منچسترسیتی ارلینگ هالند رونمایی کرد. بر این اساس، هالند پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که در طول یک فصل، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه، ۱۰ گل یا بیشتر را به ثمر می‌رساند.

ارلینگ هالند در فصل جاری ۲۷ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داده و آمار ۲۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. او در مجموع تمامی رقابت‌ها در فصل جاری، ۳۲ گله است.

رکورد هالند پیش‌تر در اختیار چه کسانی بوده است؟ هری کین: ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۶/۱۷، ۲۰۱۷/۱۸ لوییس سوارز: ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۳/۱۴ رابین فن پرسی: ۲۰۱۲/۱۳، 2011/۱۲ تیری آنری: ۲۰۰۱/۰۲، ۲۰۰۲/۰۳ بازیکنانی که در طول یک فصل لیگ برتر، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰+ گل به ثمر رساندند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل دوم و زیبای ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 2-0 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد