Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم مروجی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار  ایرنا به کشف 60 تن روغن مایع و نباتی در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: سودجویان قصد خروج این روغن های خوراکی از مسیر شهرستان رودبار به سمت استان سیستان بلوچستان را داشتند که این محموله توقیف شد.

وی افزود: این محموله با  تلاش اداره صنعت معدن وتجارت، بازرسان بسیج، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی وبا هماهنگی دادستان ورئیس تعزیرات حکومتی  شهرستان رودبار جنوب قیمت گذاری و از طریق عاملان تنظیم بازار بین مردم این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به کشف انبار احتکار موادغذایی در شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: طبق برآورد کارشناسان ارزش این انبار ۲ میلیارد ریال بوده که شامل ۱۵۰ کیسه شکر  و ۱۰۰ کیسه انواع حبوبات است.

مروجی از برگزاری مانور بازرسی از اصناف در هفت شهرستان تحت پوشس سازمان صمت جنوب کرمان خبر داد و تعداد تیم های فعال در این مانور را در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ۲۰ تیم بازرسی برشمرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ بازرس روزانه بازار جنوب کرمان را بازرسی می کنند، گفت: طی ۲ روز یکهزار و ۷۰۰ بازرسی از اصناف هفت شهرستان جنوبی استان کرمان انجام شده است.

مروجی از تشکیل ۱۵۸ فقره پروند تخلف صنفی در مانور بازرسی اصناف جنوب کرمان خبر داد و بر تشدید بازرسی های تاکید کرد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جیرفت احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جیرفت احتکار وزارت صنعت معدن و تجارت جیرفت احتکار جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد