Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین شیاطین سرخ احساس می‌کند انتقاد مورینیو از ساختار و مدیریت باشگاه منچستریونایتد به جا بود و باید احترام بیشتری برای عملکرد او در اولدترافورد قائل بود. 

ریو فردیناند بابت قضاوت نادرستش از دوران حضور ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، از این سرمربی پرتغالی عذرخواهی کرده است. 

طرفداری | به گزارش مترو، مورینیو فصل ۱۸-۲۰۱۷ را همراه منچستریونایتد در رده دوم به پایان رساند ولی چند ماه بعد زمانی که تیمش در رده ششم جدول حضور داشت، از سمت خود اخراج شد و جای خود را به اوله گونار سولسشر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی ۵۹ ساله پس از برکناری خود در سال ۲۰۱۹ به beIN Sports گفت که دوم شدن با منچستریونایتد به خاطر مشکلات پشت صحنه که افراد از آن اطلاع ندارند، «یکی از بهترین دستاوردهایش» بوده است.

به نظرم گفته‌های مورینیو هنوز هم درست است. شخصا مایلم تا حدی بابت دیدی که به او داشتم و قضاوت کردنش عذرخواهی کنم. هنوز هم معتقدم در برخورد با افراد و موقعیت‌هایی که در آن‌ها قرار گرفت، نقص‌هایی داشت. ولی از حیث نگاه کردن به پشت صحنه، چیزی که در سال ۲۰۱۹ در مورد دوم شدن در لیگ گفت به جا بود. ما می‌توانیم ببینیم برخی امورات در پشت صحنه غلط پیش رفته‌اند ولی در آن زمان از وسعت این جریان اطلاع نداشتیم. طبیعتا ژوزه مورینیو این‌ها را می‌دانست. 

فردیناند همچنین اضافه کرد:

او می‌خواست از شر چند بازیکن خلاص شود و به دنبال بازیکنان مشخصی بود. واضح است که قراردادها و دستمزدهای بزرگی به یکسری از بازیکنان داده شد که او را به فکر وا داشت: «عجب! اینجا چه خبر است؟!». او نواقصی را در برخی نفرات می‌دید، او ایرادات نحوه اداره شدن باشگاه‌ را می‌دانست و می‌خواست اوضاع را عوض کند ولی احتمالا چنین اجازه‌ای پیدا نکرد. دوست دارم نیم ساعت با ژوزه در مورد دورانش در آنجا صحبت کنم تا بیشتر از قبل و با جزییات در مورد آنچه در باشگاه می‌گذشت با خبر شوم و سپس پلی به شرایط فعلی باشگاه بزنم؛ چنین چیزی می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم

توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم