Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص بر این باور است که صرف نظر از مالک چلسی، این تیم همیشه چلسی باقی خواهد ماند.

ژوزه مورینیو می گوید اگر چه اتفاقات عجیبی در تاتنهام برایش رخ داد اما برای همه افراد حاضر در این باشگاه از جمله دنیل لوی آرزوی بهترین ها را دارد.

طرفداری| به گزارش اسکای، ژوزه مورینیو، سرمربی رم این روزها با رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا تبدیل به اولین مربی شده است که در فینال سه تورنمنت معتبر اروپا حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، رسانه اسکای گفتگویی با این مربی داشته و در مورد مسائلی نظیر تغییر مالکیت چلسی، دوران حضورش در تاتنهام، پیشرفت تامی آبراهام و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده است. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

چلسی

آنها شرایط سختی دارند و این را می توانید در عملکرد فوتبالی تیم هم حس کنید زیرا دیگر ثبات ندارند اما این موضوع موقتی است. اگر از من بپرسید کسی را می شناسم که دوست داشته باشم مالک چلسی شود، باید بگویم بله اما نمی گویم چه کسی. فقط می دانم باشگاه به سطحی رسیده است که دیگر مهم نیست چه کسی مالکش باشد. چلسی همیشه چلس خواهد بود و خانه من همیشه در فاصله 200 متری از این استادیوم است و می خواهم به صدای خوشحالی و موفقیت این تیم گوش کنم و مطمئنم این اتفاق می افتد.

 تاتنهام

در مرحله پختگی دوران حرفه ای خودم و زندگی ام قرار دارم و دیگر حس بدی ندارم. تنها تلاش می کنم شرایط را همان طور که هست قبول کنم. بله دردناک بود. وقتی با خبرنگاران انگلیسی در کنفرانس خبری حرف زدم، واکنش جالبی داشتم. همیشه در مورد صعود به فینال لیگ کنفرانس شوخی می کنم. امیدوارم این بار اخراج نشوم زیرا این چیزی است که برای مربیان زیادی پیش نیم آید. این بار نمی توانم بگویم از این بابت سود بردم چون این اتفاق تلخ برایم افتاد. ناراحت نیستم. افراد خوب زیادی در تاتنهام وجود دارند و برایشان بهترین آرزوها را دارم. حتی برای دنی لوی اما برای کسی با کارنامه من، فکر می کنم اتفاق عجیبی افتاد اما در نهایت همین موضوع دری به رویم باز کرد تا به رم بیایم و در رم خوشحال هستم. البته قطعا دوست دارم در موقعیتی باشم که برای کسب عناوین بجنگم یا در لیگ قهرمانان باشم چون 160 یا 170 بازی در این تورنمنت حضور داشتم اما اینجا مرا دوست دارند. مردم اینجا را دوست دارم. 

تامی آبراهام

او در بازی مقابل لستر فوق العاده بود و من به شوخی گفتم نمی خواهم او را ستایش کنم چون همیشه می تواند بهتر باشد. می داند چقدر خوشحالم و به کاری که در حال انجام آن هستیم افتخار می کنم. در شرایطی هستیم که انتظار زیادی از او دارم زیرا می دانم می تواند کارهای فوق العاده ای بکند. فکر نمی کنم برای یک بازیکن جوان ترک باشگاه، خانه، شهر و کشورش کار آسانی باشد ولی او این کار را انجام داد چون فکر می کنم به من اعتماد کرد. حالا اگر بخواهد به انگلیس برگردد که البته فکر نمی کنم بخواهد، به راحتی می تواند این کار را انجام دهد و به همین خاطر برایش خوشحالم. او به تیم ملی برگشته و در رم او را دوست دارند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» در گفتگوی اخیرش از علاقه اش به زبان کره ای می گوید و به درخواست مجری سکانس مشهوری از ترانه علیدوستی را به زبان کره‌ای، بازسازی می کند.

کد خبر 847494 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم