Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیه لینی فینال کوپا ایتالیا را در فصل آینده یوونتوس موثر می‌داند

جورجو کیه لینی، کاپیتان بیانکونری پیش از فینال کوپا ایتالیا و رویارویی با اینتر در استادیوم المپیکوی رم، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

طرفداری | چند روز پیش بود که اخبار موثقی درباره جدایی جورجو کیه لینی از یوونتوس در پایان فصل 22-2021 منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه لینی این اخبار را واضحا تایید نکرد و گفت تمرکزش روی بازی با اینتر است. به گزارش فوتبال ایتالیا، جورجو کیه لینی کاپیتان 37 ساله یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی با اینتر در فینال کوپا ایتالیا گفت:

منتظر فرا رسیدن این فینال بودم. می‌خواهم تا جایی که اهدافی برای جنگیدن هست، روی فوتبال تمرکز کنم. می‌توانستم روز پس از قهرمانی یورو بازنشسته شوم. شاید اگر VAR گل اتریش در یک‌هشتم نهایی مقابل ایتالیا را مردود نمی‌کرد، من این‌جا نبودم. فعلا از بازی لذت ببریم و بعد ببینیم چه می‌شود. مثل یک بچه اشتیاق دارم. می‌خواهیم این جام را ببریم اگرچه می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم. در تورین به اینتر باختیم اما فردا برای پیروزی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.هر دو تیم الان اگرچه استثنایی نیستند اما فرم خوبی دارند. اینتر درگیر کورس قهرمانی است که خارج از دست‌رسی ما است.

کاپیتان یوونتوس درباره هویت یوونتوس و ارزش‌های این باشگاه گفت: 

انتظار یک بازی مثل رئال مادرید و منچسترسیتی را نداشته باشید چون ما ذهنیت متفاوتی و هویت خودمان را داریم. یوونتوس ارزش‌های والایی دارد که من آن‌ها را نساخته‌ام بلکه از آن‌ها آموخته‌ام. وقتی به یوونتوس می‌آیید، فرق این‌جا با بقیه باشگاه‌ها را متوجه می‌شوید. الگری در میلان هم بوده و می‌تواند حرفم را تایید کند. من ذهنیت یوونتوسی را از دل پیرو و بوفون یادگرفتم و آن‌ها هم این ذهنیت را از اسطوره‌های قبلی یووه آموختند.

کیه لینی از بازگشت یوونتوس به روند قهرمانی‌ها گفت و به تمجید از اینتر پرداخت: 

به‌یاد داشته باشید من از 2006 تا 2012 جامی با یوونتوس نبردم اما این تیم دوباره قهرمان خواهد شد. تاریخ یوونتوس این را می‌گوید. اگرچه در آینده کسب قهرمانی‌های پی‌درپی سخت خواهد بود. سلطه‌ای که ما داشتیم، در آلمان یا فرانسه ممکن خواهد بود زیرا در آن‌جا یک تیم قدرت‌مند حضور دارد اما با رشد اینتر و میلان، رقابت بیش‌تری در ایتالیا خواهیم دید. اینتر بازیکنان بزرگی دارد. آن‌ها تیم کاملی هستند و این را فصل گذشته دیدیم. آن‌ها بازیکنانی عالی دارند که البته باید جلوی‌شان را بگیریم. به‌نظرم الان قضاوت کردن فصل آن‌ها غیرممکن است. کسب دو جام همه‌چیز را عوض می‌کند. سیمونه اینزاگی عالی کار کرده و پس از تمام اتفاقاتی که افتاد، کار او آسان نبوده‌است.

از نظر مدافع باتجربه بیانکونری، فینال کوپا ایتالیا تاثیر مهمی روی فصل بعد خواهد داشت: 

بازی فردا برای فصل بعد هم مهم است. اگر فردا قهرمان شویم، برای فصل بعد بهتر آماده می‌شویم. همیشه پیروز شدن غیرممکن است اما DNA یوونتوس کسب پیروزی است. خاطرات خیلی خوبی از استادیوم المپیکو داریم و حس خوبی دارم. منتظر بازی فردا هستم. قبل از فینال، کمی تنش و استرس وجود دارد اما میلیون‌ها نفر بازی ما را می‌بینند. یوونتوس - اینتر، دیداری است که هر هواداری دوست دارد آن‌را تماشا کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال کوپا ایتالیا کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم

سرمربی یوونتوس، احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده را رد نکرد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس در آلیانز استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

یوونتوس 0-0 میلان؛ جدال بی‌برنده بازنده‌ها

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت:

در بازی‌های اخیر موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم. امروز هم چهار یا پنج موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بدون گل زدن نمی‌توان پیروز شد. ما مستحق برد بودیم اما مطابق معمول فصل جاری، موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم. احتمال دارد که فصل آینده هم در یوونتوس بمانی؟ 

حقیقت این است که هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد. من طرفدار بازیکنان تکنیکی هستم و زیر نظر مربی‌ای پرورش یافتم که هیچوقت در مورد چینش و سیستم صحبت نمی‌کرد (!). مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ دهند، نه من. در حال حاضر فقط روی بازی‌های پایانی فصل متمرکز هستم.

حضور ییلدیز به جای کیه زا در ترکیب اصلی

 ییلدیز و کیه زا دو بازیکن متفاوت هستند. مثلا کنان بهتر از فدریکو دریبل می‌زند. 

عملکرد یوونتوس در فصل جاری

پیش از شروع فصل، دو هدف برای ما تعیین شد: قهرمانی در کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. خوشبختانه به هر دو هدف بسیار نزدیک شده‌ایم. زمانی که یک تیم به اهداف خود نزدیک می‌شود، می‌تواند بگوید که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی