Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مسابقات در ۴  بخش و با حضور تیم‌های عملیاتی ویژه از شرکت توزیع نیروی برق بوشهر، استان خوزستان، شیراز و اهواز به میزبانی این شرکت در سایت آموزشی_عملیاتی برق شهرستان باوی در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: برخورداری از نیرو‌های مجرب، ماهر و پایبند به اصول و مقررات ایمنی، در همه حوزه‌ها خصوصا صنعت برق اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحمیدعباس شیاری می‌گوید: برگزاری این گونه مسابقات باعث تقویت سه عنصر سرعت، دقت و ایمنی کارکنان میشود و مجموعه صنعت برق به عنوان یک صنعت خدمت رسان که با رفاه، آسایش و رونق کسب و کار مردم سروکار دارد برای تحقق اهداف متعالی خود نیازمندحفظ و ارتقای آمادگی کارکنانشان دارند.

او گفت: مجموعه برق اهواز تجربیات بسیارخوبی طی این سال‌ها بدست آورده و کارکنان سختکوش، مجرب و با دانشی دارد که آماده انتقال دانش و تجربیات خودبه سایر همکاران را دارند.

در بخش دیگری از مراسم مدیر اجرایی انجمن کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق کشور گفت: ما در دوران کرونا ۱۱۰ نفر از همکارانمان را تحت عنوان شهدای توزیع از دست دادیم و عزیزانی که امروز در اینجا تشریف دارند نمایندگان سربازان خدمت ما در امر توزیع هستند و در برنامه‌های میان مدت دربحث مسابقات کشوری بنا داریم که ببه دفتر مهارت‌های جهانی وصل شویم و بتوانیم در یکی دو دوره آینده در ردیف ۱۳ کدجهانی به عنوان مسابقات تاسیسات الکتریکی حضور فعالی داشته باشیم.

علی حیدری تفرشی با تقدیرازدست اندرکاران برگزاری این مسابقات در اهواز ادامه داد: ما در دوران کرونا مجاز نیستیم اشکالات داخلی را برطرف کنیم، ولی همکاران ما در بحث رفع اشکالات بعد از لوازم اندازه گیری هم این خدمات را انجام دادند و بخش عمده‌ای از عزیزانی که دربحث کرونا دچار آسیب شدند ناشی از همین امر بود.

او با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات ادامه داد:  فراهم نمودن شادی ونشاط کارکنان، تمرین و تقویت کارگروهی، انتقال دانش و تجربه، شناخت ضعفها، قوت‌ها و کمبودها، فراهم کردن بستر مناسب برای رقابت پذیری سالم در عین رقابت و همچنین برنامه ریزی برای انتقال دانش و تجربه مستمر و عرضه توانمندی‌ها بخشی از اهداف مورد نظر در برگزاری این مسابقات است

به گفته این مقام مسئول  انجمن صنفی به عنوان متولی امرکل مجموعه را مستند سازی و به عنوان بانک اطلاعاتی و مدیریت دانش در آینده مورد استفاده قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهارت های شغلی شرکت برق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر