Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود سود حاصل از بلیط فروشی برای بازی فردا بیش از 5 میلیون یورو خواهد بود که این رقم در تاریخ کوپا ایتالیا یک رکورد است. 

فینال کوپا ایتالیا در این فصل یک دربی ایتالیا خواهد بود. چهارشنبه شب دو تیم یوونتوس و اینتر در استادیوم المپیکوی شهر رم به مصاف هم می روند و قهرمان در تک بازی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تمام بلیط ها فروخته شده و 68 هزار نفر فردا در استادیوم خواهند بود. سازمان لیگ ایتالیا درآمد دقیق حاصل از بلیط فروشی این بازی را فردا اعلام می کند اما این درآمد قطعا بیش از 5 میلیون یورو خواهد بود که رکورد تازه ای در این رقابت هاست. 

یوونتوس و اینتر از نظر مالی هم با حضور در فینال فردا سود خواهند برد. تیم قهرمان 4.5 میلیون یورو دریافت می کند و تیم نائب قهرمان، 2 میلیون یورو. همچنین قهرمان این بازی در سوپرجام ایتالیا شرکت خواهد کرد که حتی اگر در آن بازی شکست بخورد، 3 میلیون یورو دریافت می کند. 

مانند سال های گذشته، پیش از آغاز فینال کوپا ایتالیا یک چهره مشهور سرود ملی ایتالیا را زنده اجرا می کند و امسال آریسا، خواننده و بازیگر مشهور ایتالیایی در المپیکو حاضر خواهد بود. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوپا ایتالیا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!

جدال دو رقیب مستقیم در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی سری A با تقسیم امتیازات میان آنها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در حالی برای شانزدهمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امتیاز از دست داد که برای تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. تساوی اگرچه بانوی پیر را 65 امتیازی کرد اما این موقعیت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی بولونیای رده چهارمی می‌دهد که با کسب پیروزی در بازی خانگی فردا برابر اودینزه، جای یوونتوس را در رده سوم جدول تصاحب کند.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

در جدول رده‌بندی مسابقات اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 86 امتیاز صدرنشین است. میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد، یوونتوس 65 امتیازی سوم است و بولونیا با 62 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24