Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان یورگن کلوپ با غلبه بر تیم تحت هدایت استیون جرارد، به رقابت شانه به شانه خود با منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 تیم فوتبال لیورپول میهمان تیم استون‌ویلا بود که این بازی با برتری 2 بر یک لیورپولی‌ها خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ در حالی این بازی را به سود خود به پایان رساندند و فشار را روی صدرنشین جدول، منچسترسیتی افزایش دادند که در دقیقه سوم مسابقه گل خوردند. این گل زودهنگام را داگلاس لوئیز برای استون‌ویلا به ثمر رساند. البته برتری تیم میزبان تنها سه دقیقه دوام داشت، چرا که جوئل ماتیپ گل تساوی را برای لیورپول زد. در دقیقه 65 نیز سادیو مانه دومین گل میهمان مرسی‌سایدی را برابر تیم تحت هدایت کاپیتان سابق لیورپولی‌ها، استون جرارد به ثمر رساند.

به این ترتیب لیورپول موفق به کسب بیست‌و‌هفتمین پیروزی فصل خود شد تا مانند منچسترسیتی صدرنشین 86 امتیازی شود و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی بماند. البته منچسترسیتی یک بازی کمتر انجام داده است و امشب بازی معوقه‌اش در هفته سی‌و‌سوم را از ساعت 23:45 به وقت تهران برابر ولورهمپتون انجام می‌دهد.

امشب سه بازی دیگر از بازی‌های معوقه لیگ برتر برگزار می‌شوند که برنامه آنها به شرح زیر است:

لسترسیتی - نوریچ (هفته بیست‌و‌یکم)، ساعت 23:15
واتفورد - اورتون (هفته سی‌ام)، ساعت 23:15
لیدزیونایتد - چلسی (هفته سی‌و‌سوم)، ساعت 23

فردا شب نیز از ساعت 23:15 به وقت تهران در دربی شمال لندن تیم‌های تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف هم می‌روند.

لیگ برتر انگلیس| لیورپول قهرمانی را به منچسترسیتی تعارف کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ برتر هفته سی ساعت 23

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد