Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر سنگالی قرمزها می‌گوید وقتی تیمش قهرمان شود، بیشتر از حس خوب گلزنی خوشحال خواهد شد. 

سادیو مانه گلزنی خود در جریان برد ۲-۱ لیورپول مقابل استون ویلا را حاصل یک تلاش جمعی خواند. 

طرفداری | به گزارش BBC، مانه که در این بازی معوقه در ورزشگاه ویلا پارک زننده گل پیروزی بخش تیمش بود، به ویژه از لوییز دیاز به خاطر پاس گلش تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانه گفت:

سانتر خوبی از دیاز بود. من درون محوطه جریمه بودم و در آن لحظه فقط لازم بود توپ را وارد دروازه کنم. معمولا حتی بدون استفاده از قدرت زیاد، می‌توانم گلزنی کنم. ما بر اساس تمرینات روزمره شناخت خوبی از یکدیگر داریم. وقتی لوییز صاحب توپ شد، می‌دانستم توپ را ارسال خواهد کرد و به همین خاطر فقط باید خودم را آماده می‌کردم. 

مانه در پایان گفت:

وقتی جام می‌گرفتیم، خوشحال‌تر بودم. من صرفا تلاش می‌کنم از تمامی لحظات لذت ببرم و گلزنی کنم. همه چیز در تیم تجلی پیدا می‌کند و بچه‌ها هم کار مرا راحت می‌کنند.  

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان