Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:02:01 GMT

شگرد عجیب دزد جوان با تیر و کمان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۵۳۱۷

شگرد عجیب دزد جوان با تیر و کمان

سارق جوان که در شمال تهران با تیر و کمان دست به سرقت می زد دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران موفق به بازداشت سارقی شدند که با تیر و کمان در محله کامرانیه به سرقت از داخل خودرو اقدام می‌کرد.

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده افزود: این سارق که سرایدار یک خانه در محله کامرانیه بود، همزمان با تاریکی هوا، و با پرسه‌زنی در کوچه‌های اطراف محل سرایداری، به شناسایی خودروهای مدل بالا اقدام می‌کرد؛ سپس با استفاده از سنگ و تیر و کمان شیشه‌های خودروها را می‌شکست و اموال داخل خودرو را سرقت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سارق مذکور دارای دو فقره سابقه سرقت است، ادامه داد: تاکنون محرز شده که این متهم ۱۰ فقره سرقت به این شیوه انجام داده است.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیر و کمان سرقت سارق دزدی اخبار حوادث حوادث پلیس تهران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیر و کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند