Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در بندر شهید رجایی ۲۵۰ هزار تن کالای اساسی شامل گندم، برنج، روغن، ذرت و خمیرکاغذ رسوب شده است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین کتابی صبح امروز (۲۱ اردیبهشت ماه)   با بیان اینکه گندم و ذرت بصورت یکسره حمل می‌شود، افزود: بیشترین ماندگاری کالاها در بنادر هرمزگان شامل برنج و روغن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵ هزارتن انواع کالای اساسی بدون هیچ توقفی از گمرکات استان ترخیص می‌شود، اظهار کرد: گندم، برنج و روغن نباتی مهم‌ترین کالاهای اساسی دپو شده در بندر شهید رجایی هستند که بصورت شبانه روزی درحال ترخیص هستند.

رئیس اداره بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: علت دیر ترخیص شدن برخی کالاهای اساسی تشریفات گمرکی است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک