Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:57:08 GMT

جمع‌آوری بیش از ۹ میلیارد ریال زکات فطریه در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۵۸۰۵

جمع‌آوری بیش از ۹ میلیارد ریال زکات فطریه در استان اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان از جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال زکات فطریه در استان اصفهان خبر داد.

امیدرحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح آمار زکات فطریه جمع‌آوری شده در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: امسال ۳۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات و فطریه در استان اصفهان درنظر گرفته شد و برای اولین بار به هر شهرستان کد دستوری جداگانه به منظور دریافت الکترونیکی وجه اختصاص یافت که این موضوع مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال ۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال زکات فطریه در استان اصفهان جمع‌آوری شد که با توجه به اینکه برای هر شهرستان کد دستوری جداگانه درنظر گرفته شد این مبلغ در روزهای آتی با افزایش ۱۰ درصدی مواجه بوده است، زیرا هنوز مبلغ واریزی خیران ساکن برخی شهرستان‌های استان‌های دیگر کشور که به شهرستان‌های استان اصفهان کمک کردند، واریز نشده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته هشت میلیارد و ۵۹ میلیون و ۶۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال زکات فطریه در استان اصفهان جمع‌آوری شد که امسال مبلغ جمع‌آوری زکات فطریه استان اصفهان با افزایش ۱۳ درصدی روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع‌ آوری شده در هر شهرستان صرف امور نیازمندان همان شهرستان می‌شود، ادامه داد: امسال در شهرستان اصفهان مبلغ دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون و ۵۵۵ هزار و سه ریال، شهرستان شاهین‌شهر ۵۷۷ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۱۴ ریال، شهرستان خمینی‌شهر ۵۰۰ میلیون و هشت ریال، شهرستان نجف‌آباد یک میلیارد و ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۳ ریال، شهرستان شهرضا ۳۲۰ میلیون و ۵۵ هزار و ۱۵ ریال جمع‌آوری شده است و مابقی مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطریه در شهرستان‌های استان اصفهان بر اساس جدول ذیل قابل رؤیت است.

کد خبر 574149

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زكات فطريه فطریه به نیازمندان زکات فطریه مبلغ فطریه 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمع آوری شد آوری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان