Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:33:46 GMT

گل‌گهر سند جدید رو کرد؛ رای بازی با استقلال برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۴۱۹

گل‌گهر سند جدید رو کرد؛ رای بازی با استقلال برمی‌گردد؟

 جلسه رسیدگی دوباره کمیته استیناف به اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر در پرونده اریک بانیاما روز گذشته با حضور مدیرعامل و معاون حقوقی این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه مسئولان باشگاه گل‌گهر توضیحات خود را در خصوص مدارک جدید ارائه‌شده به اعضای کمیته استیناف ارائه کردند و این کمیته قرار است با جمع‌بندی صحبت‌ها و مدارک به‌زودی در خصوص این پرونده تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدارک جدید ارائه‌شده توسط باشگاه گل‌گهر، صوت منتشرشده غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال و چند استعلام و مدرک جدید نیز دیده می‌شود که قرار است کمیته استیناف درباره آن‌ها تصمیم‌گیری کند. در این صوت، رفیعی مشاور حقوقی عزیزی خادم، توصیه‌هایی را درباره این پرونده به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهد، موضوعی که خلاف قانون است چرا که ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و هیچ‌کس حق دخالت در این زمینه را ندارد، اتفاقی که باعث شد باشگاه گل‌گهر با استناد به آن درخواست اعاده حیثیت کند.

گفتنی است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲۵ آذرماه سال گذشته باشگاه گل‌گهر را به‌دلیل استفاده غیرقانونی از اریک بانیاما در دیدار‌های پرسپولیس، سپاهان و پیکان با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد. این رأی در بهمن ماه سال گذشته نیز توسط کمیته استیناف تأیید شد، اما با اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر، قرار است مجدداً کمیته استیناف درباره این پرونده تصمیم‌گیری کند.

بانیاما بازیکن گابنی گل‌گهر طبق آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی شرایط حضور در لیگ برتر را نداشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گل گهر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!