Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@09:05:25 GMT

آرژانتین پاسخ فدراسیون فوتبال ایران را نمی‌دهد!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۶۰۲

آرژانتین پاسخ فدراسیون فوتبال ایران را نمی‌دهد!

فدراسیون فوتبال آرژانتین هنوز پاسخی به فدراسیون ایران برای انجام بازی تدارکاتی بین تیم‌های ملی فوتسال دو کشور نداده است.

به گزارش قدس آنلاین، باوجود اینکه زمان دقیق برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا هنوز از سوی AFC مشخص نشده است، کادر فنی تیم ملی ایران به دنبال این است تا در شهریور ماه دیداری تدارکاتی با تیم آرژانتین برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه قبلی، جام ملت‌های آسیا باید در ماه مهر برگزار بشود؛ اما هنوز جزئیات بیشتری از این رویداد به صورت رسمی منتشر نشده است.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای آماده سازی تیمش قصد دارد در شهریور و به مدت یک ماه اردویی را برگزار کند و دیدار با آرژانتین هم در این برهه زمانی پیش بینی شده است.

شمسایی با کمک شهاب سفال منش دستیار خود به صورت شفاهی مذاکراتی با کادر فنی آرژانتین انجام داد و موافقت ابتدایی آنها را برای برگزاری این مسابقه گرفت. سایر موارد به هماهنگی فدراسیون‌های دو کشور موکول شد؛ اما تا امروز خبری قطعی از این مسابقه وجود ندارد.

فدراسیون فوتبال ایران تاکنون دو بار با آرژانتین نامه نگاری کرده است تا برای تعیین زمان و محل مسابقه هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد؛ اما فدراسیون آرژانتین پاسخ این نامه‌ها را نداده است.

ترجیح فدراسیون ایران این است که آرژانتین به کشورمان سفر کند و دو مسابقه دوستانه در همین ایران برگزار بشود، اما اگر آرژانتین شرایطش را نداشت، تیم ملی ایران احتمالاً راهی آمریکای لاتین می‌شود.

این در حالی است که شرایط در فدراسیون فوتبال هم چندان مناسب نیست و تمرکز مدیران فدراسیون در حال حاضر روی مجمع در روز ۱۰ خرداد است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال آرژانتین وحید شمسایی بازی تدارکاتی ایران و آرژانتین فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران