Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان جشنواره کتاب ایثار و شهادت با عنوان «شکوه ایثار» با شعار «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان منتشر شد.

به گزارش ایران اکونومیست، دبیر علمی جشنواره کتاعبدالله یوسفیب ایثار و شهادت، است و این جشنواره اهدافی چون «بررسی علمی پژوهشی محتوای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت»، «حمایت از آثار فاخر و کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت»، «انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه» و «تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را پی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره کتاب ایثار و شهادت، کتاب‌های چاپ نخست منتشر شده در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» در سه بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

تمامی ناشران و نویسندگان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ فرصت دارند پس از نام‌نویسی الکترونیکی در سایت نوید شاهد گیلان، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه این جشنواره در استان گیلان، رشت، چهار راه گلسار، روبروی فرمانداری رشت، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان واقع است. همچنین امکان مکاتبه با دبیرخانه از طریق پست الکترونیکی جشنواره «شکوه ایثار» به نشانی navideshshedgilan۱۳۹۵@gmail.com آماده پاسخگویی به پرسش‌های بیشتر درباره فراخوان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کتاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کتاب ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات