Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شفیعیان روز چهارشنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار جهرم با بیان اینکه تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است، افزود: این اقدامات به منظور بهبود شرایط کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ورود شخص رئیس جمهور  بر موضوع  اجرای طرح تنظیم بازار بیانگر اهمیت این موضوع است و باید از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب برای تحقق این مهم به بهترین شکل بهره‌گیری کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تصریح کرد: رصد بازار باید به گونه‌ای باشد که نظارت کافی بر فرایند عرضه کالاهای اساسی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: برای تنظیم بازار تمامی دستگاه های ذی‌ربط به ویژه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باید توان خود را برای نظارت دقیق و مسئولانه بر بازار گسترش دهند و دستگاه‌های نظارتی در صورت مشاهده عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم عرضه براساس ظرفیت قانونی با متخلفانی که سبد مصرفی خانوارها را نشانه گرفته‌اند، برخورد کنند.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان جهرم برخورد جدی و قانونی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: نصب برچسب قیمت در تمامی واحدهای صنفی و ارائه فاکتور از ضروریات اصناف است که باید بطور دقیق از سوی بازرسان صمت و اتاق اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ابراز داشت: همچنین با نظارت جدی بر بازار و تشدید بازرسی ها با افرادی که با احتکار و انبار کردن کالاهای اساسی قصد سودجویی و برهم زدن امنیت بازار و آرامش جامعه را دارند باید برخورد جدی شود و سرعت عمل در صدور و اجرای احکام در دستور کار نهادهای متولی باشد و با اقدامات بازدارنده از بروز تخلفات ممانعت شود تا همه بدانند تخلف، همراه با هزینه است.

شفیعیان در ادامه بر همکاری متقابل اتحادی‌ ها و آحاد بازاریان برای ایجاد فضای روانی مثبت و امنیت خاطر در مردم تأکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم را توفیق الهی است و همگان را به مشارکت فعال در این امر فرا می‌خوانیم.

وی متذکر شد: بخش مهمی از ناآرامی‌ها در بازار به دلیل عدم عرضه مناسب و عدم درج قیمت کالاهاست و ضروری است تا با نظارت هر چه بیشتر دستگاه های متولی در مانورهای پیش‌بینی شده  این موانع و محدودیت ها مرتفع و به مردم اطمینان خاطر لازم در خصوص تأمین کالاهای اساسی داده شود.

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم  تأکید کرد: نتایج مانور نظارتی در سطح شهرستان به قید فوریت در جلسه تنظیم بازار بررسی و مشکلات و موانع موجود در مسیر توزیع کالاهای اساسی شناسایی  شود تا مردم با آرامش خاطر بیشتر مایحتاج اساسی خود را تامین و کمترین تخلف از سوی عرضه کنندگان صورت گیرد.

شفیعیان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نتایج حاصل از نظارت‌ها از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم رسانیده شود.

جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار جهرم با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه‌ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار با حضور دادستان عمومی و انقلاب،  معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه، اعضای کارگروه تنظیم بازار و رؤسا و بازرسین اتحادیه‌های صنفی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها بازار محصولات اصناف جهرم ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات اصناف جهرم بازار محصولات اصناف جهرم ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس