Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:38:52 GMT

توزیع ۴ تن روغن مایع در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۱۶۲

توزیع ۴ تن روغن مایع در دامغان

آقای  بندرآبادی گفت: طی بازدید‌های صورت گرفته از واحد‌های صنفی، اقلام و مایحتاج زندگی مردم در بازار موجود است و کمبود روغن در شهرستان وجود داشت که در این راستا، توزیع روغن مایع در دستور کار قرار گرفت و به مرور، توزیع اقلام مورد نیاز دیگر در صورت لزوم انجام می‌شود.

فرماندار دامغان می گوید: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، قرارگاه عملیاتی اجرای این طرح در شهرستان دامغان برای اجرای صحیح دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کشوری و استانی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای  بندرآبادی گفت: در همین راستا، شب گذشته با همراهی اتاق اصناف، اتحادیه ها، ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت، بازدیدی از فروشگاه‌های سطح شهر دامغان انجام شد تا کمبود‌ها و نواقص موجود برطرف شود.


باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع روغن بازرسی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد