Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:24:31 GMT

وزارت کار در یک فرصت ۳ ماه دهک‌ها را پالایش کرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۳۵۹

وزارت کار در یک فرصت ۳ ماه دهک‌ها را پالایش کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (چهارشنبه) در پایان جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یارانه معیشتی و یارانه ماهانه در یک حساب تجمیع می‌شود، در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین تکلیف افرادی که به هر نحوی تاکنون در سازوکار جدید، یارانه معیشتی و ماهانه دریافت نکرده‌اند،گفت: وزارت کار طبق قانون بودجه امسال، ۳ ماه فرصت داشت که دهک‌ها را پالایش کنند و آنهایی که درآمد بالا داشتند را تعیین تکلیف کند و افرادی جدید را وارد کند که جزء دهک‌های پایین هستند و از دریافت یارانه جا مانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت کار این کار را می‌کند و اگر از خودشان سوال کنید در این مورد اطلاعات دقیق‌تری می‌دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که در سامانه بررسی شکایات آمده که ۶ ماه پس از بررسی جواب اعتراض افراد را می‌دهند، عنوان کرد: من این را نشنیدم قاعدتاً با وزارت رفاه چون طبق قانون مکلف به این قضیه است باید صحبت شود تا اگر هم چنین چیزی هست در این کار تسریع شود و به سرعت جواب دهند و هر زمان هم جواب دادند باید ما به تفاوت را به آنها پرداخت کنند.

ادامه دارد....

کد خبر 5487304 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مسعود میرکاظمی هیئت دولت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی ایران ارز ترجیحی محمد باقر قالیباف رئیس جمهور دولت سیزدهم یارانه تهران حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ۱۰ استان و سه منطقه آزاد برگزار شد.

در پایان مسابقات تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۷ نشان رنگارنگ قهرمان شد.

مسابقات در دو رده سنی آزاد و زیر ۱۸سال و در بخش های استقامت ۱۸کیلومتر، نیمه استقامت ۶ کیلومتر، سرعت ۲۰۰ متر و پدلینگ کار برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی پدل برد دعوت می‌شوند. تیم ملی پدل برد آقایان و بانوان برای مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی چین آماد می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟