Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته سلامت با شعار " سلامت، الگوی پیشران و تمدن اسلامی " ویزیت بیماران در مناطق کمتربرخوردار این استان انجام می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن بزرگداشت هفته سلامت و با اشاره به تشریح برنامه‌های مورد نظر سپاه برای این هفته، اظهار داشت: امسال یکی از مباحث مهم و مورد نظر در شعارهای هفته سلامت، توجه به نقش مردم و مسئولان در ارتقای سطح سلامت عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت یکی از اولویت‌های مهمی است که در هفته سلامت بیش از هر زمان دیگری می‌توان به آن پرداخت، تصریح کرد: داشتن برنامه‌های سلامت محور و توجه به سلامت در مناطق محروم از جمله برنامه‌های مورد نظر سپاه استان زنجان برای هفته سلامت به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه توزیع بسته بهداشتی، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده و همچنین ویزیت بیماران در برخی از نقاط استان از جمله برنامه‌های سپاه و بسیج در هفته سلامت محسوب می‌شود، یادآور شد: " سلامت، الگوی پیشران و تمدن اسلامی" شعار هفته سلامت در سپاه استان تعیین و برنامه‌های مختلف نیز بر محور این شعار پیش‌بینی شده است.

گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر همدان/ از بازخوانی سیاست‌های کلی «سلامت» تا اجرای طرح شتاب‌دهنده‌هاجهاد سلامت بسیج در مناطق محروم لرستان/ عشایر پلدختر ویزیت رایگان شدند+ تصاویرمدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

وی به نقش بسیج و سپاه و فعالیت این قشر در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه سپاه به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری و در قالب طرح شهید سلیمانی اقدامات خوبی در این زمینه داشته است.

بابایی به انجام دوز سوم واکسیناسیون توسط 65 درصد مردم استان زنجان اشاره کرد و افزود: از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، بسیج و سپاه به کمک کادر درمان آمدند تا این بیماری ریشه کن شود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان زنجان هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری