Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خطیب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون دانش آموزان استان اظهار داشت: ۹۸ درصد معلمان استان نیز واکسن کرونا دریافت کرده و این روند همچنان ادامه دارد. 

وی گفت: همچنین ۹۹ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه اولویت ما در آموزش و پرورش، حفظ سلامت دانش‌ آموزان است تیم های سه نفره برای ارزیابی روزانه از سه تا چهار مدرسه بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در همین رابطه هزار و ۸۵۹ بازدید از ۱۴ فروردین ماه تا کنون توسط تیم های ارزیاب از روند آموزش حضوری مدارس استان انجام شده است.

 خطیب زاده گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده و بازدید از مدارس استان در مواردی چون شاخص های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی دانش آموزان در رده دوم نسبت به سایر استان ها قرار داریم.

وی در ادامه گفت: در یک هفته گذشته ۱۴ دانش آموز و ۱۱ معلم به کرونا مبتلا شدند.

وی افزود: دانش آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا داشتن بیماری زمینه ای با تایید پزشک و رضایت والدین می‌توانند از بستر شاد، آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:به دلیل اهمیت بسیار بالای سلامت دانش آموزان، چنانچه مواردی از شیوع مجدد بیمای و افزایش مبتلایان در مدرسه ای مشاهده شود لازم است مدیران مدارس نسبت به ثبت اطلاعات مبتلایان در سامانه نظام مراقبت ( کووید ۱۹ ایران من ) در اسرع وقت اقدام کنند و مراتب به نزدیکترین مرکز جامع خدمات سلامت زیرپوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارجاع شود.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

 در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزارو ۲۱۱ نفر در خراسان شمالی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تمامی شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و رازوجرگلان در وضعیت رنگبندی زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس ویروس کرونا واکسن کووید 19 خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس ویروس کرونا بجنورد مدارس ویروس کرونا واکسن کووید 19 خراسان شمالی خراسان شمالی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر