Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد "گرامیداشت حسن عشوری با حضور ۲۰۰ نفر ورزشکار داخلی و خارجی به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد "گرامیداشت حسن عشوری با حضور 200 نفر ورزشکار داخلی و خارجی به میزبانی استان گیلان در روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 اردیبهشت‌ماه در رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیئت کشتی استان گیلان در نشست خبری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد "گرامیداشت حسن عشوری" در گیلان با اشاره به حضور 200 نفر ورزشکار داخلی و خارجی در این مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، 150 نفر از ورزشکاران ایرانی و مابقی خارجی هستند.

امیر رضی‌زاده از آماده‌سازی زیرساخت‌ها، برپایی اردوها، کارگاه‌ها و احداث سالن‌های کشتی جهت ارتقاء جایگاه کشتی گیلان خبر داد و بیان کرد: جوانان بااستعدادی در این استان داریم که باید دیده شوند و در تلاش هستیم که با آماده کردن زیرساخت‌ها، میزبانی‌های بیشتری برای گیلان بگیریم.

استاندار گیلان: هیچ‌گونه تعلل در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفته نیستسپاه 8000 بسته معیشتی و 50 جهیزیه در استان گیلان توزیع می‌کندهنرمندان گیلانی از وام خوداشتغالی 100 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند

وی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به‌میزبانی گیلان گفت: از همه ورزشکاران در این مسابقات، تست کرونا گرفته می‌شود و حمید سوریان و جمعی از پیشکسوتان قدیمی هیئت‌های کشتی استان و مسئولان کشوری نیز به‌عنوان مهمانان ویژه در استان حضور پیدا می‌کنند.

رییس هیئت کشتی استان گیلان افزود: در این دوره از مسابقات جام شاهد قرار بود میزبان ورزشکارانی از 5 کشور باشیم که در نهایت حضور دو کشور صاحب‌نام کشتی یعنی ارمنستان و آذربایجان قطعی شد.

رضی‌زاده با بیان اینکه 7 نفر ایرانی عضو فدراسیون جهانی کشتی هستند تصریح کرد: ارتباط گرفتن و داشتن حق رأی در فدراسیون جهانی کشتی جزو اهدافی است که دنبال‌ می‌شود و جای افتخار دارد که به عنوان یک ایرانی بتوانیم عضو این فدراسیون باشیم.

فاضل بازیار معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری مسابقات کشتی اظهار داشت: 7 جلسه تخصصی با دستگاه‌های مختلف اجرایی برای انجام هماهنگی‌های لازم داشتیم و از دستگاه‌هایی که در کنار ما بودند تشکر‌ می‌کنم.

به گزارش تسنیم، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد "گرامیداشت حسن عشوری" در روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 اردیبهشت‌ماه در سالن شش هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت