Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد غلام نژاد روز چهارشنبه در همایش نکوداشت هفته سلامت استان و تجلیل از فعالان عرصه سلامت و اعضای ستاد استانی کرونا در یاسوج اظهار داشت: در این سه ماه اخیر پروژه های راکد دانشگاه که به دلایل مختلف راکد بودند چرخ شان به حرکت درآمد.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت هفته سلامت ۱۰ پروژه در کهگیلویه، گچساران، باشت و دیگر مناطق استان افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غلام نژاد تاکید کرد: این پروژه ها در مدت سه ماهه اخیر از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۰۰ درصد رسیدند.

وی ادامه داد: هم اینک بیمارستان های استان که در حال ساخت هستند تعیین تکلیف شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: در دولت جدید برای احیای شعار های انقلاب تلاش کردیم و جهادی و انقلابی مجموعه پای کار هستند.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با چالش های بسیاری رو بروست و تقصیر کسی نیست این چالش ها همیشه وجود داشته اند و بدهکاری ها وجود داشته اند.

غلام نژاد افزود: بدهی هایی که دانشگاه وجود دارد تنها با همکاری های بین بخشی و تعامل و کمک سایر دستگاه ها و مشارکت بخش خصوصی و خیران و سازمان های مردم نهاد قابل جبران است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هفته سلامت بر اساس دو شعار صیانت از جوانی جمعیت و عدالت در سلامت در راستای تحقق شعارهای دولت تاکید می کنیم مخصوصا جوانی جمعیت که یک تهدید برای کشور است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بهداشت و سلامت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

وی مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 6090100

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد