Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:37:02 GMT

وضعیت کرونا در جنوب غرب خوزستان شکننده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۸۶۵۳

وضعیت کرونا در جنوب غرب خوزستان شکننده است

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند که به صورت سرپایی درمان و راهی منازل  شدند.

وی افزود: در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان اکنون سه بیمار کرونایی بستری هستند که نسبت سه هفته گذشته شاهد کاهش مناسب تعداد بستری شدگان هستیم و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیمارستان‌های منطقه از وجود بیماران کووید ۱۹ خالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شرایط در این منطقه مطلوب است اما مردم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند و  ساده انگاری نکنند تا گام‌ها به سوی ریشه کنی این بیماری سرعت یابد.

محمدی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیان کرد: استفاده از ماسک از مهمترین راه‌های مبارزه با ویروس کرونا است که متاسفانه در منطقه این مهم کمتر شده در صورتی که انتظار می‌رود مردم در ادارت و اصناف این مهم را رعایت کنند.

وی افزود: مردم نباید رنگ‌بندی کرونایی را مدنظر قرار دهند و با اینکه جنوب غرب خوزستان در وضعیت آبی رنگ‌بندی کرونایی قرار دارد ولی این وضعیت با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی شکننده خواهد بود.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳