Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@23:24:44 GMT

◄ هتل شهر تهران تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۸۷۲۰

◄ هتل شهر تهران تخلیه شد

تین نیوز

 علی صالحی بیان کرد: در خصوص مجموعه هتل شهر، درخواستی از سوی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مبنی بر اخذ دستور تخلیه ملک موسوم به مجموعه هتل شهر تهران (شرق) واقع در سه راه تهرانپارس – روبروی پایانه مسافربری شرق تهران به دادسرای تهران ارائه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، وی افزود: سازمان مزبور مجددا در تاریخ ۰۵/ ۱۰/ ۱۴۰۰ طی درخواستی نسبت به اخذ دستور تخلیه اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران تصریح کرد: پس از بررسی مدارک لازم و رویت احکام دادگاه حقوقی، طبق دادنامه تاریخ ۲۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰ صادره از شعبه ۲۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران مبنی بر تایید فسخ اجاره و با رعایت تشریفات قانونی دادستانی تهران در مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ اقدام به صدور اخطاریه کرد تا موضوع تخلیه ملک بدوا از طریق کلانتری مربوطه به بهره بردار ابلاغ شود.

وی افزود: پس از صدور اخطاریه، بهره بردار به دادسرا مراجعه و طی لایحه‌ای اعلام کرد که درصدد تمدید قرارداد و توافق با مالک است و تقاضای مهلت مناسبی کرد که در نهایت پس از بررسی‌های لازم با درخواست وی موافقت شد.

صالحی اظهار کرد: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ درخواست دیگری ارائه کرد و با توجه به عدم حصول توافق و تمدید قرارداد، همچنان خواستار اخذ دستور دادسرا بوده که نهایتاً با توجه به مقررات قانونی و به استناد لایحه قانونی مستثنی شدن شهرداری تهران در مورد واگذاری قسمتی از پارک‌ها و میادین و اموال عمومی اعم از عرصه و اعیان از شمول قانون مالک و مستاجر و همچنین به استناد گزارش کلانتری ۱۴۷ گلبرگ دستور تخلیه ملک موصوف با مساحت حدود ۸ هزار متر مربع و ۱۰۷ اتاق و تالار پذیرایی صادر و محل تخلیه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران تین روابط عمومی انقلاب لایحه قانون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هتل شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

عبدالرضا غفوری، معاون مسکن و ساختمان  راه و شهرسازی استان تهران  با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یکی دو سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی بابت کنترل بازار مسکن شده است، گفت: دولت و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اجاره مسکن و خرید و فروش  برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که تمامی آنها برگرفته شده از قوانین جهش تولید مسکن است.

غفوری با بیان اینکه وزارت راه وشهرسازی ۲ برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای ساماندهی مستاجران در دستور کار خود قرار داده است گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن یکی از برنامه‌های کوتاه است و در بخش برنامه‌های میان مدت طرح‌های ساماندهی مستاجران و تعیین سقف نرخ اجاره را در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد:  پرداخت ودیعه مسکن بخش آگاه کننده‌ای است و اثر مقطعی داشته و در استان تهران طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۳۱۸ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط شدند و تا به امروز حدود ۷۶ تا ۷۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

او بیان کرد: نرخ سود وام‌های ودیعه مسکن متناسب با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار است و می‌تواند تا حدودی بخشی از نگرانی‌های مستاجران را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟